Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Onze lana is nu 9 maanden oud en sinds vandaag heeft ze ineens een soort van bobbel aan de rechterkant van haar lichaam. De bult is onderhuids en het is geen wond. Ze heeft er ook geen last van, ze eet en drinkt goed en ze is even vrolijk als altijd. Lana is 2 weken geleden ingeent voor myxomatose en vhs dus het zou misschien een entreactie kunnen zijn... De dierenarts kunnen wij helaas niet bezoeken aangezien wij morgen pop vakantie gaan ze gaat naar het dierenpension dus ik hoop dat het niet iets van een tumor is... in ieder geval alvast bedankt

Geplaatst:

Zit het op de plek waar ze geënt is geweest? Dan zou het inderdaad een entreactie kunnen zijn.

Verder kan ik je daar helaas niet mee helpen.

Geplaatst:

ja hoor is zeer waarschijnlijk een entreactie

Mijn kennis der voedster heeft het ook echt een bult aan de zijkant

Mee naar de konijnkundige dierenarts geweest en die zij gelijk een ent reactie

Kan soms nog wel na 4 weken opkomen zetten na enting

Moet binnen 14 dagen wel kleiner worden

Geplaatst:

Hij is inderdaad op de plek van inenting onstaan, op die plek had de DA ook een paar keer misgeprikt.. bedankt voor de reacties!

Geplaatst:

Z'n entbult kan wel 3 maanden blijven zitten,meestal zet een DA aan een kant de myx enting,mocht er dan daar een bult onstaan dan weet je dat het een reactie op de entig is...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .