Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

hallo sorry maar ik heb net mijn konijn de bank op getilt en hij spurtelde iets tegen en nu op de bank heeft hij pijn aan poot en trekt hem op wat nu?

aangepast door luna17
Geplaatst:

ik tilde hem op de bank met twee handen en hij spartelde tegen en ik zet hem op de bank dit is in 5 sec gebeurt en hij heeft pijn aan zijn voorpoot hij wil er niet op staan

Geplaatst:

Zit er niets onder zijn voetje dat prikt of zo? Mag je aan zijn pootje komen?

Misschien iets verrekt of zo. Ik zou hem ook even een nachtje rust gunnen en morgen kijken hoe het is.

Geplaatst:

Ik weet niet of je een pijnstiller in huis hebt zo als bv metacam,of iets anders maar dat zou je kunnen geven...soms kan een pootje ook gewoon wat gekneusd zijn...Maar als hij goed eet is dat een goed teken..een konijn wat pijn heeft eet namelijk niet..

Geplaatst:
Ik weet niet of je een pijnstiller in huis hebt zo als bv metacam,of iets anders maar dat zou je kunnen geven...soms kan een pootje ook gewoon wat gekneusd zijn...Maar als hij goed eet is dat een goed teken..een konijn wat pijn heeft eet namelijk niet..

Een konijn dat pijn heeft eet, een konijn dat erge pijn heeft eet niet.

Geplaatst:

ze kunnen zich soms bezeren als ze heel erg tegenspartelen. maar dat is dan meestal aan hun rug ofzo dacht ik...

als hij goed eet, zou ik idd ook afwachten en zien hoe het morgen gaat

Geplaatst:

ja dat dacht ik ook hopen dat hij goed de nacht doorkomt het is 10 over 10 gebeurd en hij heeft gewoon goed gegeten daarvoor en sinds hij pijn heeft heeft hij wel een paar brokjes gegeten,

Geplaatst:

goedemiddag allemaal inderdaad ik denk dat het toch een verstuiking of iets verrekt is geweest hij heeft de hele nacht goed geslapen ik zelf niet en vanmorgen was hij erg vrolijk dat hij zijn hok uitmocht rende vrolijk rond hij heeft gegeten en hij staat gewoon weer op zijn pootje

ik denk dat het zo goed is gelukkig dat het nu zo gaat!

bedankt voor jullie steun en tips

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .