Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteravond stond Pluis niet als alle andere avonden rechtop te wachten op zijn laatste bakje bix, vers hooi en zijn basilicumblaadjes. Normaal eet hij de blaadjes niet op, maar vreet hij ze op. Dus niet. Raar! Hij zat maar in en hoekje te kijken. Nu wist ik wel dat mijn zoon hem voor hij naar bed ging een worteltje had gegeven en die was wel op.

Midden in de nacht zijn kooi schoongemaakt om te kunnen zien of hij wel keutelt en plast.

Vanacht een paar keer uit bed geweest om te kijken, maar hij zat er nog net zo in zijn hoekje. Heb hem wat water in de mond gedruppeld en een paar bixjes in water geprakt tot een papje en hem gevoerd. Dat laatste ging niet echt makkelijk en ik weet niet of hij er wat van binnengekregen heeft. Het water wel. Hij voelde verder niet koud aan en ook zijn buikje voeldt normaal. Vanmorgen extra vroeg m'n bed uit en wat zie ik .... meneer zit op zijn achterpoten om mij te verwelkomen. Vervolgens zie ik dat zijn blaadjes basilicum en het wortelschijfje op zijn. Hij drinkt, hij eet een beetje van het hooi. Hij is weer mijn Pluis zoals ik hem ken. Maar .... nog geen keuteltjes en geen plasje! Ik heb nu steeds het heen en weer naar zijn hok, want als hij nu wat gegeten heeft moet hij, als het goed is, ook gaan keutelen. Als het niet goed is gaan we er toch maar even mee naar het spreekuur vanmiddag. Of is dat te laat en moeten we 's ochtends al gaan?

Hij is gelukkig weer lekker alert ,kijkt iedereen weer na, staat weer op zijn achterpoten en hupt weer door het hok.

Geplaatst:

Ik denk dat de wortel te veel is geweest en hij daar last van had

Je kan vanmiddag gaan als er vanmorgen nog geen keutels zijn

Lekker laten bewegen en lekker hooi laten eten

Succes

Dat is schrikken he

Geplaatst:

Hoera, ik heb weer wat keuteltjes gevonden. 't Zijn er nog niet veel, ze zijn nogal klein en hard, maar toch ze zijn er!!! Ook heeft hij weer op de wc geplast. Gelukkig, toch zorgen gemaakt voor niets. Ben alleen wel heel moe na zo'n gebroken nacht.

Pluis is wel enorm bokkig, helemaal niet de lieve knuffel van anders, hij moet niets van me weten. Misschien komt dat wel omdat ik vannacht water in z'n bek moest druppelen en dat wilde meneer eigenlijk niet. Maar ook dat zal wel weer goedkomen denk ik.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .