Jacq2211 Geplaatst: 26 juli 2011 Geplaatst: 26 juli 2011 Kun je een rammetje dat wordt gecastreerd tegelijk laten enten of is het beter even te wachten?
Catelootje! Geplaatst: 26 juli 2011 Geplaatst: 26 juli 2011 Ik zou even wachten, hij moet toch even herstellen van de operatie en zal tijdelijk even iets zwakker zijn in de weerstand denk ik.
Joseeke Geplaatst: 26 juli 2011 Geplaatst: 26 juli 2011 Iedere operatie heeft een bepaalde invloed op de weerstand.Omdat er met enten bepaalde ziektekiemen worden geinjecteerd is het belangrijk dat de weerstand van je konijn optimaal is.Ik zou daarom ook even wachten totdat je rammetje helemaal herstelt is
Dollie Geplaatst: 26 juli 2011 Geplaatst: 26 juli 2011 Sluit ik mij helemaal bij aan! Ik heb mijn voedster en ram beide keren ongeveer anderhalve week na castratie laten inenten en dat was geen probleem.
Jacq2211 Geplaatst: 26 juli 2011 Auteur Geplaatst: 26 juli 2011 Okay! Dan gaan we eerst maar voor de castratie van meneertje morgen:yes:Dan ga ik nog wel een keer terug met allebei voor de enting. Dank jullie wel!
jrjsieben Geplaatst: 28 juli 2011 Geplaatst: 28 juli 2011 Mijn kennis heeft het tegelijk laten doen en is goed gegaanHij is onder plaatselijke verdoving geholpen Kun je een rammetje dat wordt gecastreerd tegelijk laten enten of is het beter even te wachten?
Jacq2211 Geplaatst: 28 juli 2011 Auteur Geplaatst: 28 juli 2011 Ik heb er voor gekozen om toch te wachten met de enting. De dierenarts zei ook dat het beter was te wachten, tenzij ik er op zou staan. Nou nee, laat dan maar.Hij gaat straks met Wilma op het Konijnenspreekuur voor zijn enting
Aanbevolen berichten