Ga naar inhoud

Konijn eet ál haar keutels op


Tjaatje

Aanbevolen berichten

Ze krijgt gewoon het jumbokonijnenvoer, waarin vooral veel van die geperste staaftjes (pallets toch?) zitten en een paar andere dingetjes.

Ze eet volgens mij ook haar normale keutels op, haar wc is namelijk helemaal leeg (op 1 a 2 keuteltjes na), terwijl voorheen ze echt heel erg veel keutels achter liet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijn is nu bijna 7 maanden, ik heb haar nog nooit op de weegschaal gezet maar naar mijn idee weegt ze ongeveer 2,5 a 3 kg.

Maar natuurlijk, zodra ik om advies vraag gaat mevrouw zich heel normaal gedragen, laat ze haar keutels liggen en eet ze weer gewoon haar hooi:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat TS de gewone keutels bedoelt en niet de BDK. Gewone keutels eten ze ook wel eens op, maar dat ze ze allemaal opeten is echt helemaal niet goed! je weet zeker dat ze er wel waren en dat het niet gewoon zo is dat je konijn even niet keutelde door darmproblemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je schrijft dat dit sinds een aantal dagen gebeurt en je konijn ook geen hooi en staafjes meer eet......Wil je alsjeblieft snel naar een konijnkundige dierenarts gaan?!

Klinkt namelijk als een konijn met een gebitsprobleem....ik ken deze symtomen....wacht niet te lang.!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks iedereen voor de reacties!

ze eet nu volop weer hooi en ik heb en broccoli voor haar aangeschaft, vindt ze ook erg lekker;)

Ik denk dat het even een fase was... (gelukkig) mocht ze dit nog een keer doen ga ik zeker naar de dierenarts!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .