TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 deze klimop staat in de ren van Dobby en zijn toekomstige chicky (ja je leest het goed ) nu ben ik aan het weghalen maar meneer heeft wel een paar bladeren op. is deze giftig? op de foto aan de schutting
jrjsieben Geplaatst: 23 juli 2011 Geplaatst: 23 juli 2011 Ik denk het wel klimop is toch allemaal hetzelfde ?Leuk dat hij een vriendin krijgt :mdr::mdr:Schieten de werkzaamheden al op
floris en stijn Geplaatst: 23 juli 2011 Geplaatst: 23 juli 2011 leuk zeg dat hij een vriendinnetje krijgt, ga je er ook voor verbouwen?klimop is wel giftig zeggen ze, maar ik zou het gedrag van je nijn gewoon even in de gaten houden. Het ziet er trouwens erg gezellig bij je uit!
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 23 juli 2011 Auteur Geplaatst: 23 juli 2011 haha dan ga ik verder met weghalen hij eet zijn brokken rent door de ren dus geloof dat ie er niks van heeft meegekregen de werkzaamheden schieten lekker op , morgen met mooi weer wil mijn broer wel het deurtje maken dan moet ik nog wat hout hebben voor de trappetjes enzo.verklap nog niks over zijn vriendin little secret......
Aanbevolen berichten