Ga naar inhoud

vel met haren weg, mijt?

DD23

Aanbevolen berichten

ik keek net in de kooi van mijn konijn en zag tot mijn grote schrik dat er een pluk haren met vel op de bodem lag.

Het is zo'n 6 a 7 cm lang en 4 cm breed. Ik dacht dat het zijn staart was, maar op zijn heup is dit stuk vel weg. Zelf denk ik aan mijt, omdat hij dit in zijn nek had toen ik hem kreeg. Hiervoor is hij behandeld. Vorige week had hij wormen, niet veel. één op de 20 keutels per keer. ook hiervoor is hij behandeld.

Ik wilde een foto toevoegen, maar weet niet hoe dit moet!!??

Ga morgen sowieso naar de DA. Iemand dit ook ooit eens meegemaakt?!

En hoe plaats je foto's in een bericht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Sorry voor de late reactie, heb veel moeten werken en ben druk bezig geweest met een konijnenvilla te maken.

Morgen plaats ik een foto als het lukt, blijkbaar kunnen jullie de foto van het stuk vel niet zien.

Ik weet niet hoe ik foto's moet plaatsen!!??

Maar de DA zei dat het geen mijt was, maar dat het een oude wond was en waarschijnlijk was hij ergens in blijven haken en de huid met haren had nu los gelaten.

Maar toch vertrouw ik het niet zo, ik zie daar waar zijn wond (het gebied rondom de wond/litteken) is nog een paar "roos plekjes" ik heb wel nog spul gekregen voor mijten. Daar behandel ik beide konijnen morgen mee.

iemand tips voor foto's te plaatsen, heb laats tips gekregen, maar blijkbaar werkt dat dus niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .