Ga naar inhoud

Gaat het wel goed?? Help me please!

hangoorsnuitje

Aanbevolen berichten

Ja vindt ik ook

Ik heb mijn konijnen bij mijt nog nooit een kap om gedaan en zijn er altijd perfekt van genezen.

Ook van surolan nog nooit geen negatieve dingen ondervonden....smeerde het zelfs op wondjes op de pootjes.....geen enkel probleem.

Ik denk dat het belangrijker is dat je konijn eet en geen stress heeft dan dat hij aan zijn oren krabt........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch even wat voeding bij gehaald bij de dierenarts. Kan iemand me hiermee helpen. Ik heb voeding van Critical Care. Zij heeft geadviseerd hij is 1400 gram ongeveer 75 ml maximaal per dag bij te voeden als hij zelf niks eet...maar 50 is in principe ook prima.

Er staat een beetje onduidelijk op 1 deel van het zakje gebruiken en 1/5 deel water...maar hoeveel is dat nou precies...klinkt misschien dom maar heb het niet eerder gedaan en vind het een beetje lastig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd maar ik was onwijs druk.

Snuitje is weer helemaal beter, hij eet weer zelf en is weer helemaal druk en happy. Hij heeft vorige week een injectie gehad voor zijn mijt, en morgen krijgt hij er nog een. Hopelijk is het dan helemaal over!

Groetjes Amanda & Snuitje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .