Ga naar inhoud

Natte neus & opgezwollen oogleden


nicole_ta

Aanbevolen berichten

  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heel veel sterkte.

Nog even over dat enten, ik snap wat je voelt wat betreft het enten. Ik ben er al eens een dier (hond) door verloren dus het is zeker niet altijd zonder gevaar.

Maar toch, mijn konijntjes ent ik altijd trouw. Zo af en toe kom ik eens een konijntje tegen met deze ziekte omdat ik in een bosrijk gebied woon en er stond een keertje een konijntje met myx op mijn oprit, deze hebben we naar de dierenarts gebracht en in laten slapen.

Het is een afschuwelijke ziekte en dan is enten toch minder risicovol dan deze ziekte. Dus mocht je konijntje er weer bovenop komen, wat ik van harte hoop, dan zou ik als ik jou was toch overwegen om ze te laten enten 2 x per jaar voor deze ziekte.

Dat je je schuldig voelt snap ik ook erg goed. Maar je kunt er niets meer aan doen behalve er van leren en je inzetten met 1000% om dit diertje er bovenop te gaan helpen! Gaat je vast lukken...

Ik heb ook altijd al in een bosrijk gebied gewoond en er was nog nooit wat gebeurd.. Nu bijna 5 jaar later.. Maar idd, voortaan ent ik, dit mag nooit meer gebeuren.

Wel echt hartstikke lief dat je gewoon een wild konijntje naar de DA bracht.

Maar even weer iets positiefs, HIJ DRINKT!! uit zich zelf!! Dit deed hij sinds gister ochtend niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is erg zwaar natuurlijk voor zon konijnenlijfje

Ik bel de DA morgen meteen en vraag of Sahara langs moet komen en of dit normaal is. Maar misschien dat iemand van jullie dit wel weet, is Myx gevaarlijk voor mensen? Aangezien ik bijna 24u per dag met hem in een ruimte zit en naast hem slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, het heeft alleen effect op andere konijnen. Dus niet op mensen en andere diersoorten.

Dat hij drinkt is natuurlijk een heel goed teken.

Mijn gevoel zegt dat ie het wel gaat redden!!!

Laat het ons weten.

Hij eet alleen ontzettend weinig, maar ben wel echt ontzettend blij dat hij weer drinkt. Laten we het hopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel. Het geeft ook wel troost dat hij nu geen pijn meer heeft. Wie weet was hij pas over 3 weken overleden en had die al de tijd pijn gehad. Vind het wel echt heel, heel, heel erg vervelend.. Maar hij heeft wel 4,5 mooie en fijne jaren gehad, ook al is dat veel te kort..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je topic op de voet gevolgd ik kon alleen niks zinnigs toevoegen.. Maar ik had echt gehoopt dat hij het zou halen.

Veel sterkte met het verlies, en respect voor de goede zorgen die je hem gegeven hebt. Hij heeft de liefde vast gevoeld en daarom zo lang door gevochten.

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten, mooier kan ik het niet omschrijven. Veel sterkte met het verlies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .