Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een vraag over probiotica. Welke gebruiken jullie? Ik zit er aan te denken om dit ook weer in huis te gaan halen voor Binky vanwege zijn maag- & darmprobleem. Ik had Fibreplex maar ik heb ook iets gelezen over Bio-Lapis en Pro Soluble??

Geplaatst:

Ik heb ss gebruikt toen ze hier maag/darm problemen hadden. Toen ze minder gingen eten/drinken heb ik oxbow critical care gegeven. oxbow bevat probiotica en ss bevat bepaalde stoffen die de aanmaak van goede darmbacterien stimuleerd.

Ik ben niet zo van de probiotica pillen en toestanden. Bij mensen met darmproblemen blijkt uit onderzoeken dat het zelfs schadelijk kan zijn om probiotica te gebruiken..

Geplaatst:

Oké... bedankt voor je reactie. Binky krijgt geen droogvoer meer i.v.m. traagwerkende darmen en maag dus de Science Selective is geen oplossing voor hem. Critical Care heb ik ook in huis. ;)

Geplaatst:
Dan kan hij toch het beste veel hooi eten. Of is het geen hooieter?

Hij eet prima hooi hoor maar ik dacht dat het misschien wel goed was voor zijn darmpjes om een keer probiotica te geven. ;)

Geplaatst:

Ik heb een tijdje bio lapis gebruikt omdat mijn nijntje nogal veel kuurtjes kreeg ivm met ziekte en ik moet zeggen dat het goed werkte..

De kuren pakte ook de goede bacterien aan en met de bio lapis bleven haar keuteltjes goed

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .