_Shaar_ Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 Mijn nijn van 10 weken heeft een verkoudheid, de DA zei dat ik zijn neusje in de gaten moest houden maar hij niest de hele tijd en heeft af en toe ook snottebellen, ik ben best wel ongerust. Wanneer is het nodig om terug naar de DA te gaan? En heeft iemand tips waarmee ik hem sneller beter kan maken?
jrjsieben Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 Ik zou er nu mee naar de da gaanHet kan zijn dat het snot is en daar moet je vlug bijzijn om te gaan behandelenMisschien is je bodem bedekking ook te stoffig weet niet wat je gebruik
_Shaar_ Geplaatst: 7 juli 2011 Auteur Geplaatst: 7 juli 2011 ik gebruik van die samengeperste vlokken, ik denk niet echt dat dat stoffig is wel?
_Shaar_ Geplaatst: 7 juli 2011 Auteur Geplaatst: 7 juli 2011 Ik weet niet precies wat voor materiaal maar het zijn van die langwerpige lichtbruine vlokken die ze ook wel in kattenbakken gebruiken omdat ze veel absorberen
jrjsieben Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 Dat kan wel stoffig zijn en dat is toch ook hard aan zijn pootjesIk had ze in de toiletten maar ze aten er te veel vanDat waren geperste strokorrelsMeestal doen ze er wel stro overheen maar dat vindt ik te warm Zit hij binnen of bitenProbeer een andere bodembedekking kijk hoe ze daar op reageertIk gebruik hennepvezel
_Shaar_ Geplaatst: 7 juli 2011 Auteur Geplaatst: 7 juli 2011 Ik heb net voor de zekerheid eens naar de DA gebelt en hij gaat voor de zekerheid druppeltjes meegeven aan mijn moeder (ze werkt daar) omdat het toch kon zijn dat ze een onsteking aan het krijgen is :(
jrjsieben Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 Als ze zindelijk is kan je misschien even in de kooi geen bodembedekking doenBeterschap Ze zit binnen
_Shaar_ Geplaatst: 7 juli 2011 Auteur Geplaatst: 7 juli 2011 Ik heb haar eerste medicatie nu gegeven, en nu 5 lange dagen afwachten,..
Aanbevolen berichten