michaela23 Geplaatst: 9 juli 2011 Geplaatst: 9 juli 2011 Hoe gaat het nu met M&M?(elke keer als ik lees M&M, moet ik aan mijn vriend en mijzelf denken. Wij worden ook weleens zo genoemd. :he: )
wupsie Geplaatst: 10 juli 2011 Auteur Geplaatst: 10 juli 2011 Ze eten weer redelijk. Maar of dat hoofdzakelijk door de medicatie komt tja.... dat gaan we na het weekend maar uit proberen de verschillende soorten hooi lijken ook wel aan te spreken. het oude hooi in de slinger wordt nu helemaal niet meer gegeten:p
wupsie Geplaatst: 11 juli 2011 Auteur Geplaatst: 11 juli 2011 helaas............... gisteravond geen ciseral en metocloral gegeven om eens te kijken hoe het dan gaat... er liggen keutels, maar wel kleine keutels..... het was dus niet een kwestie van cirkeltje doorbreken....
Wabbit Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 jeetje....wat een getob.....hoop snel dat het beter gaat met je nijnen.
JoBoris76 Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 helaas............... gisteravond geen ciseral en metocloral gegeven om eens te kijken hoe het dan gaat... er liggen keutels, maar wel kleine keutels..... het was dus niet een kwestie van cirkeltje doorbreken....Ik weet niet hoe vaak je het gaf per dag maar je mag met die medicijnen niet zomaar ineens stoppen. Die moet je nl. rustig af aanbouwen als het weer beter gaat met keutelen en ook als de normale hoeveelheid keutels er weer liggen.
wupsie Geplaatst: 11 juli 2011 Auteur Geplaatst: 11 juli 2011 ik gaf 3 keer per dag. en heb nu dus de avonddosering weggelaten
wupsie Geplaatst: 14 juli 2011 Auteur Geplaatst: 14 juli 2011 het gaat eigenlijk wel weer goed! ik ben na het weekend gestopt met de medicijnen en ze gewoon eens even gelaten. (heb nog geen groente gegeven omdat ik dat toch wat eng vind met trage darmen)Maar de hooiballen waren vanmorgen weer helemaal leeg. Het is wel nog steeds het DW hooi, dus hoop dat ze het hooi van de baal straks ook weer willen:pwat nou de oorzaak is geweest, ik heb echt geen idee. hoop ook niet dat we nog weer verder moeten zoeken.
katoentje Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 heb het hele verhaal even gelezen, maar wat een gedoe joh.sterkte er mee
PYT Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Wat gek en vervelend dat je de oorzaak niet kan vinden..Hopelijk blijft het nu goed gaan!
Aanbevolen berichten