Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ze eten weer redelijk. Maar of dat hoofdzakelijk door de medicatie komt tja.... dat gaan we na het weekend maar uit proberen :P

de verschillende soorten hooi lijken ook wel aan te spreken. het oude hooi in de slinger wordt nu helemaal niet meer gegeten:p

Geplaatst:

helaas............... gisteravond geen ciseral en metocloral gegeven om eens te kijken hoe het dan gaat... er liggen keutels, maar wel kleine keutels..... het was dus niet een kwestie van cirkeltje doorbreken....

Geplaatst:
helaas............... gisteravond geen ciseral en metocloral gegeven om eens te kijken hoe het dan gaat... er liggen keutels, maar wel kleine keutels..... het was dus niet een kwestie van cirkeltje doorbreken....

Ik weet niet hoe vaak je het gaf per dag maar je mag met die medicijnen niet zomaar ineens stoppen. Die moet je nl. rustig af aanbouwen als het weer beter gaat met keutelen en ook als de normale hoeveelheid keutels er weer liggen. ;)

Geplaatst:

het gaat eigenlijk wel weer goed! ik ben na het weekend gestopt met de medicijnen en ze gewoon eens even gelaten. (heb nog geen groente gegeven omdat ik dat toch wat eng vind met trage darmen)

Maar de hooiballen waren vanmorgen weer helemaal leeg. Het is wel nog steeds het DW hooi, dus hoop dat ze het hooi van de baal straks ook weer willen:p

wat nou de oorzaak is geweest, ik heb echt geen idee. hoop ook niet dat we nog weer verder moeten zoeken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .