Boeddha1987 Geplaatst: 10 juli 2011 Auteur Geplaatst: 10 juli 2011 Dat merk ik idd ook dat die wond snel dicht gaat. er komt een korstje op wat ik steeds moet openen. Heel veel troep komt er al niet meer uit, tis meer de zalf wat naar buiten komt met een beetje troep, t stinkt wel nog steeds haha.Wat erg dat de niertjes van kodi het begeven hebben. :( @ jojoris hoe heb je dit homeopatisch behandeld? hielp dit goed?Fijn dat flappy zo oud is geworden.
JoBoris76 Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 @ joboris hoe heb je dit homeopatisch behandeld? hielp dit goed?Fijn dat flappy zo oud is geworden. Ik heb via de konijnengroep van SKB toen contact opgenomen met iemand die erg bekend is met homeopatische behandelingen bij abcessen en via haar Flappy behandeld. Het abces is nooit helemaal weg gegaan helaas maar ik weet dat er mensen zijn geweest waardoor het abces op die manier zijn verdwenen en wegbleven. Bij Flappy was dat helaas niet zo maar hij heeft geen pijn gehad en nog genoten van zijn leventje ondanks het abces.
Boeddha1987 Geplaatst: 17 juli 2011 Auteur Geplaatst: 17 juli 2011 HeySorry dat ik nu pas reageer.met Boeddha gaat het goed, abces is helemaal weg gelukkig. Vrijdag ook gestopt met ab en enrofloxeral.
Wabbit Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 Heel fijn om dat te horen. Voorlopig nog wel even goed in de gaten houden....soms wil een abces terugkomen.
Boeddha1987 Geplaatst: 17 juli 2011 Auteur Geplaatst: 17 juli 2011 Ga ik zeker doen, bedankt allemaal voor de antwoorden!
Aanbevolen berichten