Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 9 juli 2011 Geplaatst: 9 juli 2011 Fijn Lianne, dat het de goede kant al op lijkt te gaan en dat het makkelijker te doen is.:yes:
ZaZa Geplaatst: 9 juli 2011 Geplaatst: 9 juli 2011 Dat ziet er wel braafjes uit inderdaad ..Gelukkig maar !!! Bij SH denk ik meteen aan: LANG Dat maakt het ook meteen zo ellendig..Het duurt zo lang voor het over is... Maar goed, er is dus al verbetering...Je was er supervroeg bij....Alle goede dingen zijn aanwezig om dat 'lang' iets korter te kunnen krijgen..Dankzij je eigen oplettenheid Lianne !!!
lianne Geplaatst: 9 juli 2011 Auteur Geplaatst: 9 juli 2011 Dankzij je eigen oplettenheid Lianne !!! Zo zie je maar hoe belangrijk het is om je dieren regelmatig te controleren, ook al vinden ze iets als optillen niet leuk... Het is dat ik Nijn regelmatig even optil voor een kroelbeurt en er zo achter kwam!
lianne Geplaatst: 13 juli 2011 Auteur Geplaatst: 13 juli 2011 Nou joepie de poepie, vrijdag weer naar de DA. Maar niet voor de sore hocks, maar voor Nijn zijn haakjes. Dierenarts gaat hier nog eens rijk worden.
Joseeke Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 Hè vervelend...net nu het zo goed lijkt te gaan met de sore hocks... DA's zouden aan klantenkaarten moeten doen!Hopelijk valt het mee voor nijn, heel veel succes vrijdag
lianne Geplaatst: 13 juli 2011 Auteur Geplaatst: 13 juli 2011 Dan zou die klantenkaart hier wel vol zijn geloof ik, haha!
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 Hoe lang zit er deze keer tussen bij Nijn, Lianne?
lianne Geplaatst: 13 juli 2011 Auteur Geplaatst: 13 juli 2011 15 maanden deze keer, het valt dus heel erg mee.
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 Wauw, idd dat is niet niks zeg 15 maanden! Wat fijn voor NIjn (en jouw portemonee)Ik ben hier al zo blij dat Puk afgelopen maandag op 22 weken zat.Sinds zij op Trovet zit en zij hooi daardoor eet, zijn het aantal weken steeds verder opgeschoven.Ook denk ik dat het met de leeftijd te maken heeft, op de één of andere manier.Dat had ik het hier met Snoet ook, hoe ouder zij werd, hoe langer de tijd tussen de haakjes.(Terwijl er bij haar niets veranderde aan haar eetpatroon.)Van een week of 10 liep het op naar 4 maanden, 6 maanden, driekwart jaar en haar laatste jaar zelfs helemaal niet meer.Hoe het kan...? Geen idee In ieder geval.... (dwaal een beetje af) veel succes vrijdag voor NIjn.
lianne Geplaatst: 15 juli 2011 Auteur Geplaatst: 15 juli 2011 Dankje Sharon Ze zijn inmiddels weer thuis en Nijn heeft flink gegeten nu, dus dat komt wel goed. Nu de sore hocks nog...
Aanbevolen berichten