Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dank je, Mice.

Lani lijkt toch echt wat op te knappen. Ze kwam met etenstijd nieuwsgierig tevoorschijn en er lag een klein bergje kleine, zwarte keuteltjes in het toilet. Ik heb haar 3 gram SS gegeven, waarvan ze de helft opat. En 6 gram kruidenmix (3 verschillende gedroogde kruiden, die ik zelf afweeg en meng) en daar at ze ook nog wat van. In plaats van meteen weer onder de kast te duiken, ging ze midden in de ren liggen. Ik ben niet van plan om al te vroeg te gaan juichen, maar het maakt me zo blij om dan toch even een glimpje van de echte Lani te zien. :D

Vanavond me ook nog even bezig houden met Nala, want ik heb het idee, dat ze weer wat poep aan haar poeperd heeft zitten. Ze kan door de kreupele voorpoot niet goed meer in de buurt van haar anus komen en dat komt de vacht daar niet ten goede en daardoor blijven er nog wel eens keutels en BDK in hangen. Eens in de paar dagen moet ik haar dan weer even checken en schoonmaken. Waar ze het natuurlijk helemaal niet mee eens is en waar ze helemaal paniekerig van wordt. Sinds haar gasaanvallen is ze een ware stresskip en zulke dingen moet ik dus niet rond etenstijd doen, want dan eet ze gewoon niet. :arf:

Nou ja, het houdt je allemaal wel bezig. :frown:

Geplaatst:

Ze houden je idd wel lekker bezig, maar je doet het ontzettend goed!

Van zoiets leer je ook veel. Je pikt snel bepaalde signalen op, waarne je snel kunt handelen.

Groot gelijk dat je eerst de Primperan opmaakt, zou ik ook gedaan hebben :)

Konijnen die zich niet optimaal voelen laten vaak als eerste de bixjes liggen.

Dus dat Lani ze weer voorzichtig aan eet, zou ik ook als iets positiefs opvatten :)

Van *Ida* ben ik er slecht van aan geweest, maar met een gasaanval kan het zo gebeurd zijn.

Het was zelfs een wonder dat ze nog 3 dagen ermee geleefd heeft, maar dat kwam door mijn goede zorgen zeiden ze.

Nu is Zazou mijn zorgnijntje met zijn 7 jaar, maar het doet het ontzettend goed nu.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .