Nicky_the Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Zijn jullie konijnen ook zo moe van het nood weer van gister avond en vannacht? Mijn voedster ligt de hele tijd al te slapen... Althans.. ze ligt het grootste deel van de dag (niet languit) met haar ogen dicht..
jrjsieben Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Ja ze zijn hier ook wat luierik denk meer het temperatuursverschil met gisteren
Nicky_the Geplaatst: 29 juni 2011 Auteur Geplaatst: 29 juni 2011 Mijn ram is namelijk wel wat aktiever...
Joseeke Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Mijn buitenkonijnen lijken lekker actief, maar Zazou (mijn binnenkonijn) ligt nog steeds voor pampus.Ik denk dat de konijnen eerder bevangen zijn door de hitte dan door het onweer van gister.Konijnen kunnen heel slecht hitte verdragen.
Nicky_the Geplaatst: 29 juni 2011 Auteur Geplaatst: 29 juni 2011 Maar kunnen ze dan nu nog last hebben van de hitte van gister? Ze gaan niet meer op de ice pod..
pluis04 Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 hier zijn ze ook heel de dag sloom geweest kwamen alleen omhoog voor eten en drinken de rest van de dag lagen ze te slapen.
JOEPENKOOS Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Hier waren ze gewoon weer lekker actief de hele dag:)
Elvje Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Allemachtig, hier is het volledig het tegenovergestelde!Ze hebben vannacht lopen rommelen, er is hier iemand vannacht z'n bed uit geweest om een lege bak af te pakken. Milo heeft zich een weg uit de ren gewerkt en was ontsnapt. Echt de hele nacht en dag hebben ze gerommeld.Nu blijf ik een uur langer op, om er maar voor te zorgen dat ze het enigszins kunnen volhouden de komende nacht en dag. Arme schatjes hebben 'maar' 2,3 m2, maar moeten echt elke dag een paar uur rennen en pootjes strekken.
Nicky_the Geplaatst: 29 juni 2011 Auteur Geplaatst: 29 juni 2011 Ik hoop maar dat het geen pijn is of ziekte..
SaarGuus Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Ik heb ze ook vrij sloom, Guinness wat meer dan Guusje, maar Guus is ook een ADHD-konijn... Gister waren ze ontzettend lui en warm, maar hoe verder de dag vorderde, hoe actiever ze werden. @Bloem misschien zijn ze gewoon een beetje van de kaart door het rare weer en is het morgen weer wat beter
Wabbit Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Gisteren bij thuiskomst was het toch nog zo'n 23 graden in huis. Lekker alles tegen elkaar open gezet zodat het ook in huis een beetje kon afkoelen. Doerak was 's avonds weer zo eigenwijs als altijd....sprinten, binkies maken etc.
Nicky_the Geplaatst: 30 juni 2011 Auteur Geplaatst: 30 juni 2011 Gister avond knapte ze ook niet echt op. Vanmorgen lag ze ook weer exact hetzelfde. Net wel biks op gegeten.
jrjsieben Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Zal toch de warmte zijnMaak eens een filmpje als dat kan ?
Nicky_the Geplaatst: 30 juni 2011 Auteur Geplaatst: 30 juni 2011 Ik weet niet hoe ik filmpjes hier moet invoegen... Foto's kan ik wel..
jrjsieben Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 :neutral: Ja ik weet het ook niet Heb het nog nooit gedaan Ik weet niet hoe ik filmpjes hier moet invoegen... Foto's kan ik wel..
Nicky_the Geplaatst: 30 juni 2011 Auteur Geplaatst: 30 juni 2011 En dan als je je camera pakt, word ze ineens actief...
jrjsieben Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Das alleen een goed teken :wink2: En dan als je je camera pakt, word ze ineens actief...
Suzanne1985 Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Ik weet niet of het door de hitte komt. Mijn nijnen zijn juist weer super actief sinds de regen. Toen ik gister uit het werk thuis kwam hadden ze alweer 2 hollen gegraven en zaten ze lekker heen en weer te rennen en te eten.
Nicky_the Geplaatst: 30 juni 2011 Auteur Geplaatst: 30 juni 2011 Ik heb nu een slechte foto van mijn ram die nu ineens hetzelfde doet:
lovepluis Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 mijn konijntje was ook heel lui door de hitte.ik had haar maar in de garage laten lopen, daar was het wat koeler.
Joan Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Die van mij waren gisteren weer lekker actief. Lola heeft geloof ik wel een uur lang binkies gedaan. En Isaac (ook wel Pietje genoemd) had zijn gekke halfuurtje boven in het hok.Ik moet zeggen dat het noodweer bij ons wel is meegevallen. Alleen de ren vloog door een windvlaag omhoog en hebben we even afgebroken (maar inmiddels staat ie weer).
Sanne&Bunbun Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Mijne is tijdens de warmte heel sloom geweest, alleen maar liggen en bunnyflops doen. Af en toe wat eten. S avonds werd het wat beter en gister was hij weer wat actiever.
Dahlia Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Konijnen kunnen slecht tegen hitte. Mijn ko's zitten doorgaans allemaal buiten(behalve 1, die woont in huis). Heb ze dinsdagmiddag allemaal het huis in gesleept, het was hier volgens mij wel 40 graden, en hoewel ze in een grote ren zitten die volledig in de schaduw staat, lagen ze helemaal voor pampus. Ze vonden het heerlijk binnen, lekker rondrennen.Ze zijn nu wel actiever, het is nu echt lekker "konijnen-weer", zonnetje, een briesje wind en zo nu en dan wat wolkjes.De afgelopen dagen waren ook wel heel extreem warm, kunnen mens én dier gewoon niet tegen.Hopelijk blijft die 30 graden voorlopig weg!!
Joseeke Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Ze zeggen dat het vandaag ongeveer hetzelfde weer wordt als gister & morgen mss iets meer regen.Zondag zou het weer "beter" weer gaan worden.Ed & Elly hadden gistermiddag ook weer ineens flink wat energie, hoewel Ed op zijn tijd toch wel even wat rust neemt.Elly daarentegen heeft gewoon geen moment rust in haar kont
Aanbevolen berichten