Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dwergkonijntjes zijn over z'n algemeen eerder volwassen dan grote konijnenrassen.

Met 1 jaar mag je een dwergkonijntje echt volwassen noemen, denk ik.

Ed is een kruising vlaamse reus x franse hangoor & hem zag ik na een jaar nog ineens een bredere kop krijgen.

Elly is een fransehangoor van momenteel 7-8 maanden jong & zit middenin haar puberteit.

Haar zie ik nog steeds wekelijks veranderen.

Geplaatst:
Dwergkonijntjes zijn over z'n algemeen eerder volwassen dan grote konijnenrassen.

Met 1 jaar mag je een dwergkonijntje echt volwassen noemen, denk ik.

Ed is een kruising vlaamse reus x franse hangoor & hem zag ik na een jaar nog ineens een bredere kop krijgen.

Elly is een fransehangoor van momenteel 7-8 maanden jong & zit middenin haar puberteit.

Haar zie ik nog steeds wekelijks veranderen.

ok dus ze zijn al volwassen als ze ongeveer 1 jaar oud zijn.

gr

Geplaatst:
Wanneer zijn grotere konijnen dan eigenlijk volwassen?

ik denk ook aan 1 jaar maar zei/hij zij dat dwergkonijnen al volgroeid zijn als ze 1 jaar zijn ongeveer dus grotere rassen ist langer eh

Geplaatst:

Grotere rassen groeien idd wat langer door.

Met 1,5 tot 2 jaar zullen zij ook helemaal volgroeit zijn.

Ed wordt in september dit jaar alweer 2 & zijn lichaamsbouw is niet meer veranderd de laatste tijd.

Geplaatst:

Na een maand of 8 zijn ze ongeveer uitgegroeid in de 'hoogte' ze groeien dan alleen nog een beetje in de 'breedte', dus met 1 jaar zijn ze wel uitgegroeid.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .