Emma De Lille Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 hoi,Ik heb een vraagjes.Wanneer zijn dwergkonijnen volwassen?gr
Joseeke Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Dwergkonijntjes zijn over z'n algemeen eerder volwassen dan grote konijnenrassen.Met 1 jaar mag je een dwergkonijntje echt volwassen noemen, denk ik.Ed is een kruising vlaamse reus x franse hangoor & hem zag ik na een jaar nog ineens een bredere kop krijgen.Elly is een fransehangoor van momenteel 7-8 maanden jong & zit middenin haar puberteit.Haar zie ik nog steeds wekelijks veranderen.
Emma De Lille Geplaatst: 29 juni 2011 Auteur Geplaatst: 29 juni 2011 Dwergkonijntjes zijn over z'n algemeen eerder volwassen dan grote konijnenrassen.Met 1 jaar mag je een dwergkonijntje echt volwassen noemen, denk ik.Ed is een kruising vlaamse reus x franse hangoor & hem zag ik na een jaar nog ineens een bredere kop krijgen.Elly is een fransehangoor van momenteel 7-8 maanden jong & zit middenin haar puberteit.Haar zie ik nog steeds wekelijks veranderen.ok dus ze zijn al volwassen als ze ongeveer 1 jaar oud zijn.gr
Joseeke Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Hoewel ze dan evengoed nog jong zijn, zijn de kleine rassen dan meestal wel helemaal volgroeit :yes:
Emma De Lille Geplaatst: 29 juni 2011 Auteur Geplaatst: 29 juni 2011 Hoewel ze dan evengoed nog jong zijn, zijn de kleine rassen dan meestal wel helemaal volgroeit :yes:ok bedanktgr
bertje Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Wanneer zijn grotere konijnen dan eigenlijk volwassen?
Emma De Lille Geplaatst: 29 juni 2011 Auteur Geplaatst: 29 juni 2011 Wanneer zijn grotere konijnen dan eigenlijk volwassen? ik denk ook aan 1 jaar maar zei/hij zij dat dwergkonijnen al volgroeid zijn als ze 1 jaar zijn ongeveer dus grotere rassen ist langer eh
Joseeke Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Grotere rassen groeien idd wat langer door.Met 1,5 tot 2 jaar zullen zij ook helemaal volgroeit zijn.Ed wordt in september dit jaar alweer 2 & zijn lichaamsbouw is niet meer veranderd de laatste tijd.
Bianca Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Na een maand of 8 zijn ze ongeveer uitgegroeid in de 'hoogte' ze groeien dan alleen nog een beetje in de 'breedte', dus met 1 jaar zijn ze wel uitgegroeid.
Joseeke Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Kleine rassen idd :yes:Grote rassen kunnen zelfs nog na een jaar flink in de breedte gaan groeien, vooral hun kop.
Aanbevolen berichten