Emma De Lille Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 hoi,wij zijn gisteren 3 dwergjes bij gaan halen voor bij mijn ander groot konijn het zijn nog kleintjes 1 van 8 weken en 2 van 9 weken zen komen van iemand die er fokte als hobby=> zie hantekening.nu het was echt supper warm gisteren bij ons en in de auto ook en die mevrouw zij dat we de ramen moesten openzetten en gisteren avond begon het een beetje soms te niezen.Zijn neusje is ook een heel klein beetje vochtig aan 1 kant. en als hij nieste waste hij direct zen neusje af.ik denk dat het komt door de warmte en dan nog eens in de auto te zitten met het raam open.Maar is dit erg? of enkel een lichte verkouding en gaat dit over. en ja als het slechter word en hij blijft niezen ga ik natuurlijk naar de dierenarts eh!Wat kun je er anders aan doen?alvast bedankt gr :mdr:
Nicky_the Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Het kan ook snot zijn door stress en dan is het zaak om zo snel mogelijk een goed werkende antibioticum te hebben..
Emma De Lille Geplaatst: 28 juni 2011 Auteur Geplaatst: 28 juni 2011 (aangepast) maar ze heeft geen stres hoor ze is actief en als je komt kijken komen ze direct goejedag zeggen (bij wijze van spreken)ook als je haar hebt vast gepakt heeft ze nog geen stres dat vind ze allemaal niet ergmaar ik denk toch dat het van de toch in de auto kwam en dat samen met de warme lucht?en welke antibiotica mag een konijntje van 9 weken krijgen voor dat?gr 28 juni 2011 aangepast door Emma De Lille
Emma De Lille Geplaatst: 28 juni 2011 Auteur Geplaatst: 28 juni 2011 Het kan ook snot zijn door stress en dan is het zaak om zo snel mogelijk een goed werkende antibioticum te hebben.. maar ze heeft geen stres hoor ze is actief en als je komt kijken komen ze direct goejedag zeggen (bij wijze van spreken)ook als je haar hebt vast gepakt heeft ze nog geen stres dat vind ze allemaal niet erg maar ik denk toch dat het van de toch in de auto kwam en dat samen met de warme lucht? en welke antibiotica mag een konijntje van 9 weken krijgen voor dat? gr
Emma De Lille Geplaatst: 28 juni 2011 Auteur Geplaatst: 28 juni 2011 Het kan ook snot zijn door stress en dan is het zaak om zo snel mogelijk een goed werkende antibioticum te hebben.. dit heb ik zojuis gelezen kan het ook dat zijn? => Boris & Lotje liggen de hele tijd in hun nachthok, en ademen dan errug snel. Ook krijgt Boris soms natte plekken rond zijn neusje. Ik heb al ergens gelezen dat dat betekent dat hij het te warm heeft ofzo.gr
Nicky_the Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Je zou een kkda kunnen bellen. Een auto rit, vreemde mensen, vreemde omgeving brengt zeker wel stress met zich mee..
Emma De Lille Geplaatst: 28 juni 2011 Auteur Geplaatst: 28 juni 2011 Je zou een kkda kunnen bellen. Een auto rit, vreemde mensen, vreemde omgeving brengt zeker wel stress met zich mee..dat brengt toch altijd stress met zich mee? maar ik bedoel dat ze hier geen stres heeft thuis ik heb ze bij die mv zelf een tijdje vast gepakt ook.en ze zit samen met haar zusje en halfzusje in een grote buitenkooi en er komt soms eens men ander konijn koekeloren en snuffelenmaar bedankt voor je reactie en ik zal zeker eens naar de KDA gaan
Nicky_the Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Van oververhit op zich gaan ze naar mijn weten niet niezen.. Je kunt altijd een kkda bellen en om advies vragen. Dat kost je niets.
Emma De Lille Geplaatst: 28 juni 2011 Auteur Geplaatst: 28 juni 2011 Van oververhit op zich gaan ze naar mijn weten niet niezen.. Je kunt altijd een kkda bellen en om advies vragen. Dat kost je niets. ok ik zal vndg nog bellengr
Aanbevolen berichten