Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heee,

Fanny liep tijdje terug scheef.. Behandelt tegen e.cuniculi, nu werd dit wel minder maar bleef heel licht.. Nu is de kuur 17 dagen geleden afgelopen (kuur van 28 dagen) en zie ik toch wel dat t weer iets erger wordt...

Ik bel sowieso morgen de DA, maar zal ik dan vragen om zo'n zelfde kuur, om een evt langere of iets anders? Zou het ook ergens anders door kunnen komen (artrose waarschijnlijk niet, want ze is nog maar 2) ?

Bedankt .

Geplaatst:

Ik zou een langere kuur proberen....maar let wel op de ene dierenarts zegt niet langer dan 28 dagen terwijl een andere weer zegt 3 maanden...dus wat uiteindelijk het juiste is weet ik niet. Mijn konijn heeft al 2 jaar last van E. Cuniculi en heb het beide geprobeerd en tussendoor om de 2 maanden 2 weken Panacur uit voorzorg, maar toch lukt het me niet om het de kop in te drukken...

Op het forum zijn genoeg positieve verhalen, dus niet opgeven!

Geplaatst:

oke bedankt !

Ik heb wel gehoord dat ze resistent kunnen worden tegen panacur (ik gaf trouwens fenbendrops, was hetzelfde zeiden ze..). Dus te veel uit voorzorg geven zou ik niet doen;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .