jrjsieben Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 Hij heeft gewoon smorgens zijn biks op en hooi gegetenEn in een keer gaat hij liggen en heel snel ademhalengelijk telefoon gepakt en kkda gebelt wilde dat hij langs kwam maar dat kon niet door het drukke spreekuur :$Met assistent over legt kijk een half uur aan en bel dan evenIk heb er een icepod bij gelegd en daar ging hij lekker op lliggenHij werdt steeds rustiger :yes:Weer gebelt en ze zei bel om 13.00 uur nog even terugToen was hij weer in ordeOm 16.00 geef ik de tweede portie biks en hij begint ik denk hoeraMaar na een paar stopt hijIk ze vermalen en een papje van gemaakt ook nietEen SS gepakt die at hij welWeer gebelt en vroeg of ik pijnstilling kon krijgen Even overlegt met da het kon wel maar het kon weer niet zo goed zijn voor het maagdarmgestel en dan zou hij nog minder eetlust krijgenZe zij kijk het aan hij heeft vandaag nog redelijk gegeten Het is echt zo een twijfel geval :pHij is niet oke maar ook niet echt ziekvannaaf even aankijken wat hij met witlof doet En dan morgen naar de da
liefssuus Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 ach jeetje wat vervelend.Ik hoop maar dat hij gewoon een rot dag heeft en morgen weer zichzelf is.Veel succes en sterkte in ieder geval!
jrjsieben Geplaatst: 24 juni 2011 Auteur Geplaatst: 24 juni 2011 (aangepast) Ja ik hoop het ook :$Hij heeft kamillehooi en daar zat een heel bloempje in maar daar kan hij toch geen last van hebbenVan hooi zeg maar ? 24 juni 2011 aangepast door jrjsieben
liefssuus Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 nou kan me dat niet voorstellen. Hooi is toch gezond hahaha
Amatjuh Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 Nee lijkt me ook niet dat het daarvan kan zijn. Misschien toch opeens last van zn kiezen, omdat hij de tweede portie biks nauwelijks at?
jrjsieben Geplaatst: 25 juni 2011 Auteur Geplaatst: 25 juni 2011 Gisteravond wel witlof gegeten :wink2:En zijn snoepje voor het slapen gaan :cool:Vanmorgen zijn portie biks weer helemaal op :cool:Hoop dat het eenmalig was Anders maandag naa kkdaHet leek eigenlijk een soort hitte aanval of kan dat niet ?
Nicky_the Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 Ik moest ook gelijk aan oververhit denken.. Als het nog een keer gebeurd en de da heeft geen tijd, dan kun je zijn temp opnemen en zijn oren koelen, ice pod is ook een goede, maar wel dat hij zelf kan kiezen of hij erop wil of niet. Als de temp 40 of hoger is, direct eisen dat je tussendoor gepropt wordt! Is je konijn niet in de zon geweest?
jrjsieben Geplaatst: 25 juni 2011 Auteur Geplaatst: 25 juni 2011 (aangepast) Ik mocht gelijk komen hoorMaar had even geen auto en hij schiet dan zo in de stress Heeft niet in de zon gezeten maar wel actief geweest En is nog erg aan het verharen dus heeft nog wel eendikke vacht Hij ging er lekker op leggen en toen hij bij kwam ging hij ervan afIk wou temperaturen maar meneer moest daar niks van wetenGelukkig zij de dierenartsassitent dan is hij nog kwiek zat Ik zal even foto uploaden van het bloempjeWas geen jacobskruid @sher lief dat je mee denkEn @bloem en Amatjuh 25 juni 2011 aangepast door jrjsieben
jrjsieben Geplaatst: 25 juni 2011 Auteur Geplaatst: 25 juni 2011 Dit is hij een kwartier geledenDie voetjes het is zo een lekkere vent :love:Sorry weer ontopicHet was liefde op het eerste gezicht in de opvangKunnen jullie wel inkomen toch :wink2::wink2:
Nicky_the Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 Kan ik zeker in komen!! Ik heb dezelfde en in dezelfde kleur
Renee19 Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 Wat een droppie hopen dat tie zich lekker blijft voelen
Kristi G Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 aahhh(L)zorg wel altijd dat je nijn voortdurend eet, anders komen de darmen stil te liggen! Groetjes
liefssuus Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 aaah wat een onwijs lieve foto zeg!Gelukkig gaat het goed met hem en ik hoop ook voor je dat dit zo blijft Fijn weekend!
jrjsieben Geplaatst: 25 juni 2011 Auteur Geplaatst: 25 juni 2011 Iemand nog een idee wat het bloempje is ?En ze kunnen dus van hooi geen last krijgen :arf:Geef verschillende kruidenhooi doorelkaar
Sher Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 Ik zou gokken op rode klaver. Als hooi kan dat geen kwaad. Tsja op zo'n foto blijft het natuurlijk lastig.
jrjsieben Geplaatst: 25 juni 2011 Auteur Geplaatst: 25 juni 2011 Daar lijkt het wel opmaar op fotos is het paars rode klaver en het bloempje is paars :wink2:
Nicky_the Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 Ik weet niet wat het is. Vind de foto ook onscherp en daardoor onduidelijk.Maar hier eten ze alles wat los en vast zit.. Mijn planten hangen al hoog aan de schutting, want plantenbakken zijn hier niet veilig! Maare... Ik heb sinds ik konijnen heb nog nooit onkruid tussen mijn tegels vandaan hoeven te halen of bladeren op hoeven te ruimen!!
Nicky_the Geplaatst: 25 juni 2011 Geplaatst: 25 juni 2011 Maar ik ben in een zakje kruiden wel een keer een halve muis tegen gekomen (zat er dus vanuit de fabriek in) en heb dat zakje dus ook direct weg gegooit. Ze hadden toen wel al de helft van dat zakje gegeten en zijn niet ziek geworden.. Maar het is en blijft een natuur product, dus je kunt altijd wat tegen komen..Rode klaver staat volgens mij op de lijst 'onveillige planten'
jrjsieben Geplaatst: 26 juni 2011 Auteur Geplaatst: 26 juni 2011 Ja hij staat op de lijst ga de zak nog even napluizen en een betere foto makenEn dan de zak wegooien wel weer van fleurenpresspack pet one choiceHad in het gewone hooi al blauw pastic binddraad :grrrrrr:
Sher Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Hij staat op de lijst, maar Evee gaf zelf laatst al aan dat dit niet geldt voor de gedroogde variant. Ook verse rode klaver kunnen ze wel eten, alleen als het niet meer super vers is, kunnen de konijnen er gas van krijgen. Geen paniek dus over rode klaver.
Nicky_the Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Ja hij staat op de lijst ga de zak nog even napluizen en een betere foto makenEn dan de zak wegooien wel weer van fleurenpresspack pet one choiceHad in het gewone hooi al blauw pastic binddraad :grrrrrr:Ik zou het wel even aan de fabrikant melden... Rode klaver was een twijfel geval op de lijst. Dus het zou wel kunnen dat je konijn erop reageert.Aardappel was goed gedroogd geen probleem.
jrjsieben Geplaatst: 26 juni 2011 Auteur Geplaatst: 26 juni 2011 Is deze duidelijkerhet lijkt wel op rode klaver je ziet de paarse blaadjes volgens mij toch zittenGa die fabrikant wel mailen en hoef dat niet meer te hebben
Aanbevolen berichten