Gast Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 Mijn widder is nu ruim 3,5 maand oud. Hij heeft een tijdje antibiotica gehad voor zijn oogjes maar het gaat heel goed met hem! Hij heeft het erg naar zijn zin en eet veel. Hij trilt wel soms maar dat is vooral als ik hem heb laten schrikken of als hij heel actief is geweest.Hij is net verhaard en heeft nu dus (voor een widder) vrij kort haar aan de achterkant en daarom controleer ik hem daar niet elke dag op klitten (omdat ze er niet zijn) en heb ik al een week rond zijn geslacht niet geborsteld, nu was ik dat aan het doen en ik schrok heel erg..Ik zag een roze stuk vel, ovaal vormig maar wat uitgerekt in de lengte, zonder echt haar erop.Ik vroeg me af of dit zijn balzak is of iets ernstigs..?Ik durfde er niet te veel aan te zitten, hij bleef wel liggen maar aan zijn oogjes en kopje zag ik dat hij het echt niet leuk vond.Ik kan er geen foto van maken en de foto's die ik op internet heb gezien lijken er toch niet helemaal op. Hij poept en plast heel normaal (alleen laatste tijd vaker doorzichtige plasjes, maar dat is waarsch omdat hij eerst antibiotica had wat kleur aan de plas geeft)Groetjes Nikkie
Gast Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 Ik heb toch een camera ( even geleend ) maar zodra ik er bij in de buurt kom blijft hij niet meer liggen en hoor ik zijn adem, hij wilt dat dus echt niet!Ik zag wel dat het aan de rechterkant veel groter is dan links.. (van zijn anus ongeveer denk ik) ik vind het zo moeilijk te zien!Kan iemand helpen??
Nicky_the Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 Mijn ram is geholpen en kan me niet goed meer herinneren hoe het eruit zag. Ik weet dat het wel heel klein was omdat de da twijfelde of het nu een ram of een voedster was..
Gast Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 Oke, ik kan dus niet echt een piemeltje erbij vinden ofzo.. het is meer dat hij 2 stukken vel heb zitten. En aan de linkerkant is dat maar heeel winig en aan de rechterkant echt veel meer.
Catelootje! Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 (aangepast) Ik denk dat het gewoon zijn balzak is. Als je twijfelt moet je eens kijken.. niet zo smakelijk, maar kom :he:edit: ze kunnen ook de ballen intrekken, dus dat ze klein of onevenredig qua grootte zijn of dat er niets lijkt te zijn kan schijn zijn. 22 juni 2011 aangepast door Catelootje!
Gast Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 Ik vermoed ook dat het zijn ballen zijn.. ik wist niet dat ze het konden intrekken, ik denk dat hij dat had gedaan toen ik net nog een keer keek want toen was het een verschrompelt langwerpig vel. Het is meer van, ik weet het niet zeker.. en wat zou het kunnen zijn als het dus niet zijn ballen zijn. Ik dacht meteen aan de Topic van Sem toen ik dit zag! Bedankt! je hebt me wel wat gerust gesteld Catelootje
Nicky_the Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 dat is inderdaad de balzak Hoe weet je dat zo zeker vanachter je pc?
Gwentje Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 Ik heb ook het vermoeden dat het de dinges van de Ram is, Whitey heeft dat ook
Tao_Gini Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 Hoe weet je dat zo zeker vanachter je pc? 2langwerpige kale plekken tussen de achterpoten, kunnen volledig verschrompelt zijn bij angst of koude (ingetrokken) of gewoon naar buiten hangen. Dat zijn de ballen
Nicky_the Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 2langwerpige kale plekken tussen de achterpoten, kunnen volledig verschrompelt zijn bij angst of koude (ingetrokken) of gewoon naar buiten hangen. Dat zijn de ballen Er staat alleen dat ze ongelijk zijn, niet dat ze dan weer groot en dan weer klein zijn. Maar ik zou zoiets nooit met 100% zekerheid zeggen tegen iemand zonder het gezien te hebben. Straks blijkt het iest heel anders te zijn.. je weet het nooit.. Wilde je alleen mee geven even wat voorzichtiger te zijn in dit soort reacties
Aanbevolen berichten