Zonnebloem Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 We zijn hier bezig een nieuwe vloer te leggen en normaal gesproken lopen er tweevoedsters van ons los in de woonkamer rond. Maar door die vloer had ik ze evenin een rennetje gezet met het deurtje dicht. Dat was al een tijdje geleden dat dedames opgesloten zaten, ze kunnen gaan en staan waar ze willen normaal. Enwat denk je? Ze gingen meteen aan de diarree! Ik geloofde mijn ogen niet, eerstdacht ik dat het er eentje was, maar na onderzoek hebben beide dames nu duseen flinke plak poep onder de poep hangen. Ik heb nagegaan of er andere redenkon zijn voor de diarree maar dit is het enige. Dus ik heb ze maar weer vrijgelaten en ja hoor, meteen weer gewone keutels. Wat een diva's! Hebben julliedie ervaring ook? Ze hadden eigenlijk nog nooit in hun leven een groteverandering gehad dus ik mag wel uitkijken met deze prinsessen!
Wouzzy Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 Jep, hier waren ze ook zo van slag toen ze een nieuw hok in hun oude ren kregen. Blijkt wel weer dat konijnen best wel gevoelige dieren zijn
Aanbevolen berichten