konijntjepip Geplaatst: 15 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2011 jeetje het gaat denk ik wel TE goed,hij doet er echt alles aan om geen antibiotica en pijnstilling binnen te krijgen..wat moet ik nou? ik kan toch niet zomaar er mee stoppen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 15 juli 2011 Delen Geplaatst: 15 juli 2011 Een antibioticakuur moet altijd afgemaakt worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 15 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2011 daarom.. naja ik probeer het zo nog wel een keer,wat ik erg sneu vind is dat als hij aan zijn oren wil krabben(deed hij altijd met zijn achterpoot) zie je nu dat stompje trillen..echt een zielig gezicht.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 15 juli 2011 Delen Geplaatst: 15 juli 2011 Hoe lang krijgt hij de AB nu? Je moet nooit voortijdig met AB stoppen omdat bacteriƫn dan resistent kunnen worden, maar er is wel een minimale tijd dat het gebruikt moet worden, en soms geeft je arts je wat langer mee. Maar zolang je maar voorbij die minimale tijd bent en het gaat goed, kun je misschien wel stoppen, maar dat zou je dan even moeten overleggen met je DA of het al kan. Nooooit zomaar op eiegn houtje stoppen. Pijnstilling mag je wel eerder stoppen. Ik denk altijd: als het beestje zich zo goed voelt dat het vrijwel onmogelijk is om het er in te krijgen, zal hij het ook niet meer zo hard nodig hebben ;-)Als je ziet dat hij aan zijn oortje wil krabben, kun je ook even voor hem krabben... Gewoon zachtjes aan de buiten kant van het oortje krabbelen of wrijven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 15 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2011 me tante heeft het vandaag gegeven aan gijs,me moeder vond dat ik me aanstelde, en dat hij zo rustig isdat ik vast de medicijnen er zo in kreeg,nou als jullie wisten hoe me tante het erin gekregen heeft..hij is onwijs sterk, ze aaide hem en toen duwde ze hem op zijn zijik kan dat echt niet aan zien, maar het moet maar!hij heeft alleen dus smiddags antibiotica en pijnstilling gehad..naja dat is dan maar even zo voor een dagje, ik weet nu hoe het goed en snel kan,maar zo ver ging ik niet omdat ik dat zielig vond.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 16 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2011 gelukt! heb het op de manier van me tante gedaan,het is even zielig maar het gaat tenminste snel!beter als dat ik een halfuur achter hem aan loop te rennen met het spuitje,dus dit gaat ook goed nu!, verder doet hij het super! echt dat het zo snel weer goed gaat had ik echt niet verwacht! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 16 juli 2011 Delen Geplaatst: 16 juli 2011 Nou ik vindt het superknap van je hoor :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 juli 2011 Delen Geplaatst: 16 juli 2011 Wat fijn dat het nu lukt met de medicijnen. En echt geweldig om te lezen dat Gijs er zo goed me om gaat. Een amputatie is nooit leuk natuurlijk, maar Gijs lijkt er prima mee om te kunnen gaan. Dat zal toch wel een opluchting voor je zijn lijkt me. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 16 juli 2011 Delen Geplaatst: 16 juli 2011 Fijn dat het elke dag wat beter gaat met Gijssie!Wel balen dat het zo'n gevecht met m is voor de medicatie, maar meneer heeft het echt nodig, dus even doorzetten konijntjepip, en fijn dat je tante dan even heeft laten zien hoe het kan, Jammer dat de DA(assistente) dat neit heeft gedaan. Mijne heeft dat de eerste keer laten zien(welliswaar bij een ander konijn omdat mijn lieverd al thuis zat) maar zo had ik wel een idee hoe het moest. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 16 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2011 jaa onwijs blij dat hij er zo goed mee om gaat,maar eigenlijk als ik er over nadenk ook wel logies,eerst had hij natuurlijk dat onhandige gips wat altijd in de weg zat,en misschien had hij ook wel pijn omdat het verkeerd stond,naja nu het weg is...?? zou misschien ook kunnende da heeft het wel laten zien hoe het moet, maar toen was hij natuurlijk ergens anders,naja ben blij dat het nu lukt,nog even een probleem; pip&gijsik zit er aan te denken,(omdat ik aanneem dat de wond nu al bijna dicht is?)dat ik ze alvast weer voorzichtig ga koppelen, nu is hun hok in 2e,als ik vanmiddag nou het midden eruit haal en ze laat overlopen? pip naar de kant van gijsen gijs naar de hoek van pip? en dan de volgende dag weer omdraaien!is dat een idee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elvje Geplaatst: 16 juli 2011 Delen Geplaatst: 16 juli 2011 Ik weet zo even niet meer hoe 't tussen Gijs en Pip ging voor de operatie en hoeveel zwakker Gijs nu is zonder z'n vierde pootje.Toen mijn meneer gewond was en gescheiden moest zitten (ook ren door de helft en elkaar kunnen zien en ruiken), deed ik gewoon de tussenruimte steeds open. Ze aten ook slecht als ze gescheiden waren en dus waren ze hier al steeds onder toezicht bij elkaar. Als je dat gaat doen, wat je schreef, zou ik goed kijken hoe ze op elkaar reageren en daar naar handelen. Let er in ieder geval op dat Gijs niet de dupe wordt, nu hij wat zwakker is en eigenlijk nog aan het herstellen is van een operatie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 16 juli 2011 Delen Geplaatst: 16 juli 2011 Als ze echt naar deed zou k koppelen op neutra terrein voor beide. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 16 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2011 (aangepast) nou ik zal even vertellen wat ik net gedaan heb;wat spulletjes verwisseld, maar natuurlijk ook laten staan voor de geurtoen heb ik de tussenhekjes weggehaald, toen ging pip meteen naar gijsen ging hem heel lief wassen dus ik dacht yes!naja gijs ging even anders zitten en toen zag pip zijn poot, HAPdus ik snel gijs opgetild en in zijn helft gezet en er weer hekjes tussen gedaan...nu zijn ze dus geruild van ruimte en dat gaat eigenlijk goed!net ook even de wond bekeken, want meneer heeft de pleister er af gehaald, of dat is vanzelf gegaanhet ziet er zo mooi uit! hij heeft alleen 1 hechting los gehaald.. maar de echte hechtingen zitten van binnen,ik zal zo wat foto's uploaden 16 juli 2011 aangepast door konijntjepip Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 16 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2011 oh niet dat jullie denken dat pip heel erg reageerde, je zag haar kijken,en toen ging ze met haar hoofd naar de wond, dus ik dacht ik laat het niet verder komen en heb gijs meteen weggehaald.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 16 juli 2011 Delen Geplaatst: 16 juli 2011 OkƩ mssn wilde ze t daar ook wassen?K zou even kijken wat andere bb'ers adviseren.In principe kan je t beste ze uit elkaar halen op een fijn moment voor de nijnen zodat ze goede herinneringen houden maar snap je reactie ook goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 16 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2011 jeetje, ik dacht ik probeer het gewoon nog een keer,omdat ik inderdaad misschien wat te snel ingreepnaja eerst ging ze achter gijs aanrennen ik dacht laat maartoen ging pip gijs heel lief wassen, en toen ging de knop om,ze beet hem en ging hem achterna en deed echt gemeen..gijs deed niks, ja hij rende weg dus heb ik de hekjes er weer tussen gedaanwat moet ik nou? maar wachten tot donderdag dat de hechtingen eruit zijn?of dit herhalen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 16 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2011 heb de wc's even gewisseld, natuurlijk wel even gekeken of het lukte of gijs erin kon springenmaar dat gaat gewoon net zoals hij dat deed! dus op deze manier maar hopen dat ze alvast weer aan elkaars geur wennen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 16 juli 2011 Delen Geplaatst: 16 juli 2011 Naja ze zitten ook nog naast elkaar en dat gaat goed toch? En dan ruiken ze elkaar ookal. Je zou er voor kunnen kiezen om ze om de dag van een te wisselen? (mssn kun je iemand met veel ervaring met koppelen vragen naar je topic te kijken?) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 16 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2011 naja ik wacht morgen even af, gijs is het probleem niet,tenminste voor pip natuurlijk wel, maar gijs laat alles toe, en die heeft ook niets tegen pip..we bouwen het rustig aan maar weer een beetje op!ik hou jullie op de hoogte! foto's komen morgen sorry ik kan ze hier niet uploaden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 17 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2011 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 17 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2011 het is een beetje een onduidelijke foto maar dit is dus de onderkant van zijn "poot"de hechtingen zijn nu te zien omdat de pleister ervoor de helft af is, maar het ziet er echt goed uit vind ikzelf! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 17 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2011 Heb ze weer gewisseld, en nu ging het beter!pip ging gijs meteen wassen en toen heb ik ze daarna uit elkaar gehaald,ze liggen soms ook naast elkaar! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijntjepip Geplaatst: 17 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2011 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cleo en Jackson Geplaatst: 17 juli 2011 Delen Geplaatst: 17 juli 2011 Ik kan de foto's helaas niet zien.. (vakjes met kruisjes zie ik). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten