konijntjepip Geplaatst: 11 juli 2011 Auteur Geplaatst: 11 juli 2011 hij blijft er een nachtje, het is goed gegaan,alleen hij was wel een beetje afgekoeld tijdens het opererenmaar dat was helemaal goed gekomen,ze houden hem nu dus voor de zekerheid een nachtje bij hun
Cleo en Jackson Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Oké hij is in goede handen!Morgenochtend hem ophalen?
konijntjepip Geplaatst: 12 juli 2011 Auteur Geplaatst: 12 juli 2011 ja vanochtend of vanmiddag, ligt er aan hoe hij straks eet,spannend hoor! hou jullie op de hoogte!
Wabbit Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Kan me voorstellen dat het spannend is. Ik blijf je topic volgen.
konijntjepip Geplaatst: 12 juli 2011 Auteur Geplaatst: 12 juli 2011 net een telefoontje gehad dat het goed gegaan is,hij kan al wat er mee om gaan, hij heeft goed hooi gegeten,en ze vonden hem verwend haha want hij at hun voer niet!gijs de doerrak! we mogen hem nu dus ophalen, alleen omdat we nu even geen auto hebben,en het best ver is kunnen we hem vanmiddag pas ophalen.. vind het niet erg want ik ben toch de hele ochtend weg en dat is ook sneu
Fluf en Tinus Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Houd je ons wel op de hoogte, eventueel met foto's? Fijn dat Gijs vanmiddag al weer lekker thuis is, hoewel het vast wel een beetje eng zal zijn in het begin. Maar het komt vast helemaal goed met hem! Beterschap voor de kleine stoere vent!
Cleo en Jackson Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Fijn dat het goed is gegaan! dat hij alweer hooi eet is alleen maar goed:)!Had je geen voer meegegeven? (mijn DA vraagt altijd wat voor voer je zelf geeft en als zij dat niet hebben kun je t meenemen).Beterschapjes! en vertroetel m maar lekker vanmiddag als hij weer thuis is!
Wabbit Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Fijn te horen dat het goed gaat met Gijssie. Neem maar lekker de tijd om hem vanmiddag te vertroetelen. Hoop dat hij snel went aan het op 3 poten leven.
konijntjepip Geplaatst: 12 juli 2011 Auteur Geplaatst: 12 juli 2011 nou gijs is weer thuis! wat een raar gezicht zeg..de da raadde ons aan om ze te scheiden, dus het hok is nu gewoon in 2e gedeeld,zal zo wat foto;s plaatsen, hij heeft antibiotica en pijnstilling mee, en dwangvoer,hij eet en drinkt goed en lopen gaat ookal super! de da was verbaast hoe sterk hij is en hoe snel het ging dat hij ze balans gevonden heeft!
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 super dat het zo goed gaat hopelijk went hij snel
roomie Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 zoooo jij hebt ook niet stilgezeten, sorry meid dat ik dit nu pas lees,maar superbeslissing, en watis het ''mooi'' geworden, ziet er echt netjes uit hoor!!geef die 2 een dikke knuffel van mij!
michaela23 Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Wat goed dat het weer goed gaat met Gijs. Heel veel beterschap voor hem
Wabbit Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Dat hebben ze toch netjes gedaan. Als de haren straks weer aangegroeid zijn...zal het er vast goed uitzien. Fijn dat je nijn ook direct zo goed reageert op een poot minder. Nu nog hopen dat ze straks weer lekker bij elkaar kunnen zonder problemen.
konijntjepip Geplaatst: 12 juli 2011 Auteur Geplaatst: 12 juli 2011 ze zitten gewoon nog naast elkaar hoor,dus ze zien en ruiken elkaar dus dat komt hopelijk wel goed,ben wel heel blij dat we ze gescheiden hebben omdat toen gijs thuis was, pip gijs beet en erg agressief deed..toen was ik ook echt blij dat er hekjes tussen stonden, gijs liet het trouwens gewoon toe, vast even dat hij anders rook?
Wabbit Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Kan een reden zijn hoor.....kan ook dat ze straks misschien de rangorde opnieuw gaan bepalen, maar ik hoop voor je van niet.
Cleo en Jackson Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Als ze elkaar bijten zou k de rennetjes iets verder uit elkaar zetten zodat ze elkaar geen wondjes kunnen geven.Verder ziet Gijs er goed uit! Beterschapjes voor je sterke vent!
Stampyy Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Ach gossie, heel erg veel beterschap! Geef 'm maar een dikke knuffel!
brenniiej Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Heej wat fijn om te lezen dat het goed gegaan is!!.. Het ziet er ook heel netjes uit..
ZaZa Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Ziet er mooi uit zeg...nu nog even afwachten of het zonder problemen heelt.. Pip merkt waarschijnlijk dat Gijs anders is..De geur, alles eromheen...Voor de hand liggend bijna dat Pip wil laten merken wie de baas is...En Gijs nog onder invloed zal inderdaad weinig uit kunnen halen daartegen.. Dat wordt straks wel weer een nieuwe koppeling en hopen dat die goed verloopt..Maar dat is van later zorg, eerst Gijs goed op sterkte laten komen...
konijntjepip Geplaatst: 13 juli 2011 Auteur Geplaatst: 13 juli 2011 ik heb een vraagje, we hebben pijnstilling en antibiotica meegekregen,maar ook dwangvoer, waarom? hij eet gewoon goed
Cleo en Jackson Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 Als hij gewoon goed eet, heb je het dwangvoer niet nodig, maar waarshcijnlijk is dit als zekerheid meegegeven. (denk ik).Hoe gaat het nu? de antibiotica en pijnstilling moet natuurlijk sowieso gegeven worden.
konijntjepip Geplaatst: 13 juli 2011 Auteur Geplaatst: 13 juli 2011 bij de bijwerking van de pijnstilling stond wel dat hij minder eetlust zal krijgen, misschien daarvoor?
Cleo en Jackson Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 Als je het zeker wilt weten zou ik de DA even opbellen.
Aanbevolen berichten