Ga naar inhoud

Straks met Koko naar de dierenarts...


Maxime

Aanbevolen berichten

Straks moet ik met mijn 10-jarige kleurdwergje Koko naar de dierenarts voor controle op haakjes. Hij heeft al 3x eerder haakjes gehad, waaronder 2x al onder narcose. Nu gaan we even voor de vakantie zodat we zeker weten dat het niet gebeurd als

we op vakantie zijn...maar ik vrees dat hij nu weer haakjes zal hebben omdat het een ouderdomskwaal is. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij had helaas weer haakjes. Maar we hadden nog niets gemerkt maar we gingen gewoon even voor controle langs, wat we waarschijnlijk nu elke maand wel gaan doen. Hij kreeg een klem in zijn bekje en het stonk verschrikkelijk en er kwam wit spul uit...wat bleek er zat een hele prop stro/hooi achter het haakje vast wat aan zijn wang ging vastzitten. Hij heeft nu metacam en antibiotica en hij eet zelf wel al weer maar ik voer hem nog wel even bij met olvarit. De dierenarts zei wel dat hij die antibiotica echt moet hebben omdat het een wondje is (abces).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh tjee wat goed dat je dan bent gegaan. Je moet er toch niet aan denken dat het misschien nog wat dagen had geduurd voor je wat aan zijn gedrag ging merken en dan het abces veel erger was! Ik hoop dat hij snel weer opknapt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .