Gwentje Geplaatst: 20 juni 2011 Geplaatst: 20 juni 2011 Hoi!Zoals jullie weten zit Whitey aan de EC kant. Mijn vraag is; Blijft het hoofdje zo scheef en blijft 1 oogje piep klein? Of wordt een oog naderhand weer een normaal konijnenoog?Gr.
judithjuhh Geplaatst: 20 juni 2011 Geplaatst: 20 juni 2011 Het kopje kán weer rechttrekken, maar dit hoeft niet per see. Ook weer iets dat per konijn verschilt.Het oogje weet ik niks van...
Gwentje Geplaatst: 21 juni 2011 Auteur Geplaatst: 21 juni 2011 Het kopje kán weer rechttrekken, maar dit hoeft niet per see. Ook weer iets dat per konijn verschilt.Het oogje weet ik niks van... Oke, dankjewel!
teddylover Geplaatst: 23 juni 2011 Geplaatst: 23 juni 2011 Ja naar mijn weten kan het hoofdje inderdaad ook weer rechttrekken maar dit is ook niet gezegd dat het gebeurthet oogje heb ik ook geen flauw idee van eigelijk maar misschien wordt dit ook beterVeel sterkte
Gwentje Geplaatst: 24 juni 2011 Auteur Geplaatst: 24 juni 2011 Ja naar mijn weten kan het hoofdje inderdaad ook weer rechttrekken maar dit is ook niet gezegd dat het gebeurthet oogje heb ik ook geen flauw idee van eigelijk maar misschien wordt dit ook beterVeel sterkte Bedankt.
tumtum Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 Mijn nijn is links blind geworden na EC. Hij is nu een maand zonder medicatie en het gaat eigenlijk best goed met hem (stabiel). Wel heeft hij "een erfenis" overgehouden aan de ziekte. Hij is linkszijdig niet top, net alsof hij een beroerte heeft gehad. Na de inenting van de myamathose heeft hij de dag erna een flinke terugslag gehad, de andere enting wilde ik niet gelijktijdig, maar durf ik nu niet meer te halen. Ik ben blij dat jouw nijn ook herstelt. Van de konijnen die EC krijgen overleeft 80% het niet, van de resterende 20% houdt 2% er niets aan over. Houd dat wel in gedachten. Ter info: hij krijgt Rabbit van SS gemengd gewoon SS om op krachten te blijven (en hooi en groenvoer). Beterschap met je nijn!
Gwentje Geplaatst: 24 juni 2011 Auteur Geplaatst: 24 juni 2011 Mijn nijn is links blind geworden na EC. Hij is nu een maand zonder medicatie en het gaat eigenlijk best goed met hem (stabiel). Wel heeft hij "een erfenis" overgehouden aan de ziekte. Hij is linkszijdig niet top, net alsof hij een beroerte heeft gehad. Na de inenting van de myamathose heeft hij de dag erna een flinke terugslag gehad, de andere enting wilde ik niet gelijktijdig, maar durf ik nu niet meer te halen. Ik ben blij dat jouw nijn ook herstelt. Van de konijnen die EC krijgen overleeft 80% het niet, van de resterende 20% houdt 2% er niets aan over. Houd dat wel in gedachten. Ter info: hij krijgt Rabbit van SS gemengd gewoon SS om op krachten te blijven (en hooi en groenvoer). Beterschap met je nijn!Hoi!Ja zelf denk ik dat Whitey het kleine oog er aan overhoudt, en een raar oortje. Die van ons is nu ookal ongeveer 1 maand niet meer aan de medicijnen, maar.. Je moet echt uitkijken om niet te vroeg te stoppen met medicijnen, want we hadden eerder geprobeerd te stoppen maar toen werd ie weer keiziek.Nu is hij zich aan het redden zonder medicijnen. Wanneer kreeg die van jouw EC?
tumtum Geplaatst: 24 juni 2011 Geplaatst: 24 juni 2011 Eerste week van maart kreeg hij de eerste symptomen; zijn achterhand leek overbelast. Ik vertrouwde het niet, heb het een aantal dagen aangekeken (mijn voedster reed veel op hem) en ben toen naar de DA gegaan. Bleek dus EC.
Aanbevolen berichten