danilina Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 mijn konijn van bijna 5 jaartjes gedraagt zich altijd als een konijn van 2 ofzo, maar vandaag en gister eigenlijk ook wel, is we enorm rustig, ze heeft tot net de hele dag in het hok gezeten, terwijl het deurtje gewoon los was, het kan ook niet aan het weer liggen, want ,regen of niet mevrouw is overdag altijd buiten. of het tuinhuisje aan het afbreken:pnu net heb ik haar even uit het hok getild en in haar ren gezed(enorm rustig toen ik haar pakte) toen liep ze zo weer nar binnen. net is ze uit zichzelf weer naar buiten gelopen, dus ik blij, maar nu zit ze maar een beetje in een bolletje op het gras, ze eet nog wel zo nu en dan wat gras, gelukkig, ook heeft ze gewoon een takje peterselie op. maar wat kan dit zijn? gewoon een rust dag? of is ze ziek? of is ze eenzaam? of is ze oud aan het worden?
Ginger Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Zit ze alleen ?Heeft ze verder nog wel wat gegeten en gekeutelt ?
danilina Geplaatst: 19 juni 2011 Auteur Geplaatst: 19 juni 2011 ja ze zit alleen ( ik weet het is niet goed, maar ik woon bij mn ouders en van hen mag ik er geen knijn bij)ze heeft wat gras gegeten en wat peterselie, ik ga zo even proberen of ze biks eet, ze keutelt nog wel.
Ginger Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Hou het even in de gaten, zodra ze niet meer eet meteen naar de dierenartsHet kan van alles zijn, hoe voelt haar buikje ?
danilina Geplaatst: 19 juni 2011 Auteur Geplaatst: 19 juni 2011 biks eet ze gewoon. moet wel zeggen dat de keuteltjes overal door het hok liggen, normal doet ze het altijd in het wctje...haar buikje is wel iets aan de harde kant vind ik zelf, maar niet echt erg ofzo, ik ga haar zeker goed in de gaten houden, mijn ouders zijn ook al ingelicht, voor als ik er even niet ben.
Wabbit Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Nou laten we hopen dat ze gewoon even niet in haar hum is en dat het niets ernstigs is. Hou haar inderdaad maar even goed in de gaten.
Bianca Geplaatst: 20 juni 2011 Geplaatst: 20 juni 2011 Ik vind ineens heel rustig zijn ook een alarmerend symptoom. Maar zolang eetlust en keutels goed blijven kun je het even aanzien.
danilina Geplaatst: 20 juni 2011 Auteur Geplaatst: 20 juni 2011 nou het leek erop dat ze gewoon een dagje down was, vandaag is ze weer zo goed als zichzelf!!
Bianca Geplaatst: 21 juni 2011 Geplaatst: 21 juni 2011 Hartstikke goed dat je zo goed op haar let. Gelukkig is ze zich snel weer beter gaan voelen!
Aanbevolen berichten