Ga naar inhoud

Bedankt voor alle hulp!! Wij zijn voor nu de gelukkigste wezens op aarde!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Via deze weg wil ik de mensen die mij geholpen en gesteund hebben echt enorm bedanken!! Mijn Nijnen zijn in totaal zeker 4 weken ernstig ziek geweest en de da wilde mijn voedster eigenlijk in laten slapen.

Gelukkig! Gaat het sinds afgelopen donderdag weer de goede kant op. Ze keutelen, huppelen, eten steeds meer en krijgen hun oude gedragingen en fratsen steeds meer terug!

Vadaag zijn ze begonnen met minder selectief te eten en ook overdag meer te eten!

Toen ik hun hok schoonmaakte stonden ze weer als ongeduldige nijntjes om me heen te dansen, zo van: 'Ligt het lekkers er al?' 'Schiet nou op!'. Toen ik hun hok schoon had en het lekkers te voorschijn kwam renden ze eropaf en begonnen direct te bunkeren! Heerlijk!

Alleen het niezen nog, maar goed, als dat alles is.. En ook daar zijn we nog mee bezig, dus ik heb er de volste vertrouwen in!

Ik en mijn Nijnen zijn voor vandaag even de gelukkigste wezens op aarde ;) Bedankt!

Gr.

Geplaatst:

yay! :party::party::party:

Altijd fijn om ook goede berichten te lezen op dit forum. Ik leer veel door hier veel te posten en hoop dat ik met die kennis ook weer veel anderen kan helpen, maar soms zijn er ineens zoveel nijnen die het niet redden dat ik er moedeloos van wordt en gewoon even weg moet blijven van het forum. Dus heel fijn als er ook goed nieuws is!

Hopen dat deze positieve trend doorzet voor je nijnen. Succes!

Geplaatst: (aangepast)

Ja, ik hoop ook dat er nu geen downs meer zijn en we die 'snot' ook nog even weg of onder controle krijgen. Dan zitten we natuurlijk helemaal toppie! Maar van donderdag t/m nu vind ik te lang voor een 'opleving' dus ik ga er vanuit dat alles weer op zijn pootjes terecht komt en ik straks alsnog van mijn opgezegde vakantie kan genieten!

Morgen even de da bellen en vragen of ik ze daar kan wegen, dan weet ik zeker of ze genoeg eten.

Mijn da was ook enorm verrast toen ik vrijdag belde dat het zo goed ging. Ze had het niet verwacht en zei ook dat als ik er niet zo goed voor had gezorgd en niet zo lang vol gehouden had, de konijnen het ook niet overleeft hadden. Dat is dan al mijn vermoeidheid, gestress, geld en geannuleerde vakantie waard ;)

Nogmaals bedankt!

aangepast door Bloem
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .