Ellebel Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Hallo allemaal, Mijn konijntje Louis heeft begin deze week een verstopping gehad. Dit is inmiddels verholpen. Hij eet en keutelt weer goed. Alleen op dit moment knarst het beestje regelmatig. Het lijkt iets harder dan de knarsjes die hij maakt wanneer je hem aait, maar klinkt ook weer anders dan toen ik hem hoorde knarsen van de pijn (gelukkig al een hele tijd geleden). Verder eet hij nog steeds, hij heeft vannacht nog veel mooie keutels gehad, snoepje komt hij op af vliegen, hij wast zich, is nieuwsgierig en maakte net zelfs twee kleine binkjes. Kortom: het lijkt er echt niet op dat hij pijn heeft. Maar wat kan dit dan wel zijn? Het zal toch niet dat hij zo tevreden is dat hij gewoon lekker knarst zonder geaaid te worden? Ik heb dat in ieder geval nog nooit eerder opgemerkt...
jrjsieben Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 Mijn ram doet het ook wel eensDan zit hij lekker en dan hoor je een beetje knarsen
jack en olivia Geplaatst: 19 juni 2011 Geplaatst: 19 juni 2011 als ik mijn vrouwtje aai dan gaat zo zo lang uit en heerlijk ogen dicht en heel erg hard knarsen!! als jij aan ze buik zit en hij vertoont geen tekenen van pijn, is het gewoon van genot!!
Kayliedecember Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Mijn lief ( en lui xD ) konijntje doet dat ook wel eens . Dan zit hij rustig in zijn slaaphoekje te dutten . En dan begint hij te knarsen . Hij vindt het dus leuk om lekker niks te doen .Maar je moet je geen zorgen maken
Aanbevolen berichten