Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Mijn konijntje Louis heeft begin deze week een verstopping gehad. Dit is inmiddels verholpen. Hij eet en keutelt weer goed.

Alleen op dit moment knarst het beestje regelmatig. Het lijkt iets harder dan de knarsjes die hij maakt wanneer je hem aait, maar klinkt ook weer anders dan toen ik hem hoorde knarsen van de pijn (gelukkig al een hele tijd geleden). Verder eet hij nog steeds, hij heeft vannacht nog veel mooie keutels gehad, snoepje komt hij op af vliegen, hij wast zich, is nieuwsgierig en maakte net zelfs twee kleine binkjes. Kortom: het lijkt er echt niet op dat hij pijn heeft.

Maar wat kan dit dan wel zijn? Het zal toch niet dat hij zo tevreden is dat hij gewoon lekker knarst zonder geaaid te worden? Ik heb dat in ieder geval nog nooit eerder opgemerkt...

• 2 jaren later...
Geplaatst:

Mijn lief ( en lui xD ) konijntje doet dat ook wel eens :) . Dan zit hij rustig in zijn slaaphoekje te dutten :P . En dan begint hij te knarsen . Hij vindt het dus leuk om lekker niks te doen :P .

Maar je moet je geen zorgen maken ;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .