Ga naar inhoud

Fluffy weer een nat oog.


Mexflex

Aanbevolen berichten

Een maand geleden heeft Fluffy een traanoog gehad. Dit is uiteindelijk met AB en oogzalf weggegaan, echter is het sinds vandaag weer terug.

Net de DA gebeld, dit gaat even overleggen of ik nog een kuur moet geven of dat ze haar toch nog willen zien.

Even afwachten dus, maar wel balen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is vrijdag nagekeken.

Gebit is perfect, geen ontstekingen aan de kaak en de kaak voelt verder ook goed.

Alleen het oogje dus, uiteraard zag het er al weer wat beter uit toen ik bij de DA kwam, maar ze zag dat het oog wit wat roder was als het goede oog.

Nu een andere crĆØme meegekregen, ben even de naam kwijt, geen CAF zalf, maar een zalf met antibiotica erin o.i.d.

De zalf is dikker en ook lastiger in het oog te doen.

Moet het een week gebruiken.

Echter Fluffy weet donders goed wanneer ik naar buiten kom voor de zalf. Zoef gelijk het hok in op een plek waar ik er dus niet bij kan.

Een hoop opgejaag, want ik moet ook naar mijn werk toe. Dit maakt het er dus niet beter op.

Hopen dat het na deze week beter gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik deed vaseline om het oog en druppels van de da in het oog (als je de naam wilt weten moet ik ff zoeken). De druppels veroorzaakten bij mijn konijn namelijk irritatie op de huid rondom het oog en door de vaseline kon dit dus niet meer.

Nu blijkt het dus 'snot' te zijn en zitten ze beiden aan de antibiotica (ze niesten beiden).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .