Gast Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 Gizmo is in zijn ren en daarnaast lag de stoffer (van stoffer en blik) opeens hoor ik die ren veel herrie maken en zie ik dat Gizmo een plukje van die zwarte plastic haren in zijn bekje heeft, ik heb er een paar uit kunnen krijgen maar ik ben bang dat er toch al wat naar binnen is gegaan omdat ik later nog wat uit ze bekje heb getrokken.Hij zit wel hooi te eten maar het is pas 10 min geleden gebeurd.Is dit schadelijk en wat moet ik nu doen?
Nicky_the Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 Ik heb geen idee of het schadelijk is, daar zou je je da voor kunnen bellen. Een konijn kan niet spugen, dus het moet er of via de darmen uit of operatief, maar ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen
JoBoris76 Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 De keutels goed in de gaten houden en goed hooi laten eten.
Gast Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 Ik zal inderdaad zijn poep in de gaten houden en hooi eten gaat tot nu toe goed meestal geef ik hem 's avonds rond half 10 biks zal ik dat dit keer overslaan zodat hij meer hooi eet??Zolang ik niks geks zie bel ik morgen de DA, ik heb een hele fijne maar helaas zijn zij niet 's avonds bereikbaar.
Valentijntje Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 Plastic verteert niet. Kunt idd het beste even de DA bellen morgen.
Aanbevolen berichten