Mieke68 Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 Morgen ga ik naar de dierenarts met Snuffelsnuit, ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen... Wat kan de dierenarts eigenlijk doen???? Maar ja, ik moet toch wat.... Het schijnt een zeldzaam probleem te zijn, ik heb gemailed met die dame die die boekjes over Konijnegedrag heeft geschreven. Snoes blijft maar aan de vacht knabbelen op Snuffelsnuit haar koppie, ze heeft nu twee kale plekken.... soms trekt ze haar kopje weg, maar vaak blijft ze ook gewoon zitten en daarna is het helemaal rood... Ik ben bezorgd voor hun samenzijn, dit kan niet zo doorgaan natuurlijk.... We gaan dit weekend ook nog weg, daar baal ik van... ons buurmeisje komt de nijnen verzorgen en dan ben ik er niet om ze in de gaten te houden.... bah, ik baal, arme Snuffelsnuit.... Iemand nog ideeën?
Muffin Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 misschien kan je het buurmeisje vragen om regelmatig even te kijken?en kan je de konijnen ook appart zetten? Dan kan Snoes ook niet aan Snuffelsnuit knabbelen...veel geluk er nog meer! En ik hoop dat er een oplossing komtxx
Mieke68 Geplaatst: 16 juni 2011 Auteur Geplaatst: 16 juni 2011 misschien kan je het buurmeisje vragen om regelmatig even te kijken?en kan je de konijnen ook appart zetten? Dan kan Snoes ook niet aan Snuffelsnuit knabbelen...veel geluk er nog meer! En ik hoop dat er een oplossing komtxx Dat zal ik zeker vragen aan het buurmeisje.... Apart zetten is lastig, maar ja, als het moet zullen we daar een oplossing voor zoeken... Het ging zo goed al die tijd, ik voel me rot, arme Snuffelsnuit....
Aanbevolen berichten