Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo BB'ers!

Zoals de titel al zegt: Zijn medicijnen (carprofen en cisaral) van 1 april nog houdbaar en werken ze nog?

Jinty gaat 24 juni gecastreerd worden en ik heb nog heel veel carprofen en cisaral in huis. Het zou zonde zijn als ik nieuwe koop terwijl deze nog prima zijn. :P

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Ik ga er vanuit dat je de flesjes op 1 april voor het eerst hebt opengemaakt en dat dus niet de houdbaarheidsdatum 1 april is? Een geopend flesje is inderdaad een half jaar houdbaar. Ik heb dit ooit van mijn KKDA gehoord. Je kan voor de zekerheid even goed in de gaten houden of de pijnstiller wel echt werkt nog, maar ik heb nooit problemen gehad met de reeds geopende Carprofen. Ik gooi standaard na een half jaar alle geopende flesjes weg. Als ze eerder over de houdbaarheidsdatum heen zijn gooi ik ze eerder weg.

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties!

Inderdaad ik heb de flesjes open gemaakt op 1 april, dit is dus niet de houdbaarheidsdatum. De houdbaarheidsdatum staat niet op het flesje.

Ik zal het even vragen aan mijn DA maar waarschijnlijk zijn ze dus nog houdbaar! Dankjewel allemaal!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .