Vlinderkonijn Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 Wat is het witte vlies dat je soms voor 1/3 voor de ogen van een konijn ziet? is dat een normaal verschijnsel? ik zag in een topic iets over het 3e ooglid? is het dat, en zoja wat is het?
Wabbit Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 (aangepast) Op deze website http://www.dierenartsen-kleidal.be/drupal/node/106 kun je een 3e ooglid zien. Misschien heb je er wat aan.Kan het wel omschrijven maar ik weet niet of het er duidelijker van zou worden. Heel af en toe zie je dit ooglid wel eens bij het knipperen of als je oogzalf moet aanbrengen. 12 juni 2011 aangepast door Wabbit
RogerBunny Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 Dat is niks engs, ik zie het hier ook, als ik het oogje schoonmaak of er zalf opsmeer, maar aangezien ik er zalf op moet smeren, is het hier rood, haha (:
Vlinderkonijn Geplaatst: 13 juni 2011 Auteur Geplaatst: 13 juni 2011 Dat is idd wat ik bedoelde! Toen we onze Rico net hadden, zag je dit erg duidelijk bij hem, ondertussen is het weggetrokken. Moet ik me dus geen zorgen over maken, tenzij het rood wordt?
Wabbit Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 Als het een beetje roze is, is het doorbloed (is goed). Maar als het echt rood gaat worden dan is het ontstoken of geirriteerd en zul je actie moeten ondernemen.
Aanbevolen berichten