elnienkjo Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 (aangepast) Ik heb een vraagje aan de mensen uit de buurt van Amsterdam: Ik heb twee dierenklinieken aangeschreven voor de castratie van mijn voedster. Hebben jullie goede ervaringen met deze praktijken met ingrepen als deze? 1. Stad-en-land-130,- incl. pijnstilling-ze gaven aan niet automatisch baarmoeder te verwijderen, dus dat moet ik extra aangeven.-moet een half uur met de bus voor reizen-hier heb ik ook mijn ram laten castreren en was goed bevallen. en kom hier al zeker 15 jaar (ook bij de voorganger).-grote kliniek 2. Westerpark-145,- + 35,- aan pijnstilling en nacontrole na 10 dagen-verwijderen standaard ook de baarmoeder-tien minuten met de tram, en dependance op 25 meter van mijn huis-ben hier naast vaccinaties niet echt geweest-kleine praktijk Op papier staat Westerpark voor, maar ik vind 50 euro best een groot verschil. Dus graag ervaringen. 11 juni 2011 aangepast door elnienkjo
JoBoris76 Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Mij persoonlijk zou het verschil in geld niet uitmaken als ik maar zeker weet de dierenarts goed is en er zelf ook een goed gevoel bij heb.
jansharm Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 de castratie van mijn voedster.ik denk dat dit nog een hele zware dobber gaat worden voor de dierenarts haha
Aanbevolen berichten