Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Zie kopje 'Nina wordt gecastreerd' voor de voorgeschiedenis.

Sinds gisteren middag keutelt ze dus niet meer. Ze eet wel gewoon, ze heeft vandaag haar normale portie biks (30g) op, bijna 200 gram groente, klein beetje hooi, en gedroogde kruiden. Verder heb ik haar water gegeven aangezien ze het vertikt om uit haar fles te drinken in de tijdelijke kooi.

Ik ben naar de DA geweest en die heeft haar een injectie primperid gegeven.

Verder krijgt ze nu

- 4xdd 1,15 ml cisaral

- infacol, nu even om de 30 min

- 2xdd 0,5 ml pijnstilling

- duphalac

- prozyme over haar groenten

Nu kan ik me zo voorstellen dat ze vol gaat raken, ik sta er sowieso nog van te kijken dat ze nog eet. Maar mocht ze stoppen met eten vanavond vannacht moet ik dan wel starten met dwangvoeren. Ik ben een beetje bang dat ik haar maag opblaas zeg

maar.....

Pfff maak me zorgen

aangepast door Soon
Geplaatst:

Jaaaa gisterenavond laat zijn we er doorheen gebroken. Ik masseerde haar buikje en voelde het lucht borrelen, echt gas dus, niet lang daarna kwamen de eerste keutels, en nu keutelt ze weer, wel donkeren onregelmatige keutels en verschillende grootte. Maar ze leeft nog pffff ik heb m wel een beetje geknepen. Nu hoop ik dat het zo blijft en alleen maar beter wordt!

Geplaatst:

Onregelmatige keutels komt door de verstopping. Komt later wel goed, zolang ze maar blijft keutelen.

Misschien buikmassage geven?

Persoonlijk zou ik nog niet beginnen met dwangvoeren. Ze krijgt eten binnen, keuteld etc. Als ze echt niks meer eet + keuteld en lusteloos erbij ligt, dan wel met spoed dwangvoeren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .