Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag heb ik heel veel kleine ronde keuteltjes opgeruimd (zindelijk maken) maar vanavond vond ik toch ook aardig wat grotere keutels, zeker 2x zo groot die wat vettig aanvoelden.

Hoe kan dat? Wat is dat? Moet ik daar iets mee?

Wie kan me daar meer over vertellen?

Verder valt het me op dat ze nog wel eens last hebben van wat plakkerige poep. Zit vast op de bodum van het hok. Ze krijgen alleen maar veel hooi, SS junior en dus de fles nog 1x per dag, 's avonds. Mijn gevoel zegt dat ik moet stoppen met de fles (komende maandag zijn ze 8 weken). De plakpoep vind ik 's avonds en vooral 's ochtends (komt dat door de fles?) . Of het BDK zijn weet ik niet want het is helemaal platgestampt.

Geplaatst:

Ik denk dat het wel BDK omdat die ook plakkerig zijn en glimmend.

En idd zoals gijsert zegt je kunt stoppen met de flesvoeding.

Ik denk dat ze de bdk ook laten liggen omdat ze teveel krijgen en die dus niet opeten.

Geplaatst:

Had de fles nog tot maandag willen geven, dan zijn ze echt 8 weken... zal het zo missen :(, Was toch wel heel bijzonder.

Maar ja, misschien moet ik NU toch maar accepteren dat 'mijn' kleintjes groot geworden zijn. (ben ik aan de andere kant ook wel heel blij mee, want met flessenkindjes loopt het niet altijd goed af en Ollie, Elmertje en Kruimel hebben we toch maar mooi groot gekregen)

Ze zullen het zelf ook erg missen denk ik, want elke avond als ik door de huiskamer loop zitten ze als 3 stokstaartjes (ken je dat?) op een rij naar me te kijken met die lieve snoetjes.

Geplaatst:

Tja, ook kleine nijntjes worden groot.:yes:

Kan me voorstellen dat het toch wel leuk is .. flesvoeding geven.

Respect dat jullie het volgehouden hebben.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .