Tao_Gini Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 het zou verboden moeten worden... en dan niet alleen met konijnen maar vermeerderen in het algemeen
Gwentje Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 Dit komt er nou van.. Als iemand wilt gaan fokken wat nog niet fok ervaring heeft. Al dit soort gedoe :x
Marg Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 bizar verhaal! Even rustig op BB zo'n vraag stellen en niet even enoooorm snel naar de Da. en ik wil nou wel graag horen heo t is gegaan. wat zonde dit , voor de voedster en t jong.. Was er maar 1 jong?
Umbrae_ Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 (aangepast) Ik hoop ook dat het goed gaat met die voedster! Ik zou het niet aankunnen, weten dat mijn nijn zoiets moet doorstaan terwijl je zelf machteloos bent. het zou verboden moeten worden... en dan niet alleen met konijnen maar vermeerderen in het algemeen 8 juni 2011 aangepast door Umbrae_
nicky060 Geplaatst: 11 juni 2011 Auteur Geplaatst: 11 juni 2011 ze heeft nu helaas geen jongen,,Blizzy heeft een paar prikken gehad en moet een week in de gaten worden gehouden,en sowieso 1 maandje binnen staan omdat ze ander ontstekingen aan het geslacht kan krijgen of maden de eerste dag moesten we haar voeden omdat ze zo gestrest was dat ze niet wou eten..maar nu gaat het al wel weer goed
Muffin Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 brrrrrrrrr... eng verhaal!Gelukkig dat het nu goed met Blizzy gaat.
Francesca Aru Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 en ben je nu nog van plan zo leuke nestjes te maken??! :grrrrrr:
Tao_Gini Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 en ben je nu nog van plan zo leuke nestjes te maken??! :grrrrrr: ja leuk toch om zo'n hummels te zien opgroeien, deze keer alleen wat pech gehad(sarcasme sarcasme)
Jeannine Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 Fijn te lezen dat het nu met Blizzy weer goed gaat en ik hoop voor je dat het ook goed blijft gaan!Al die boze reacties hierboven zijn natuurlijk begrijpelijk, maar dit heb jij ook niet zo gewild.Je hebt er vast van geleerd en dan denk je een volgende keer wel 2x na voor je eraan begint
LoveRalph Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 Ik zeg dat dit een bewust nestje is geweest...kijk naar de datums...http://www.bunnybunch.nl/community/hulp-onverwachte-nestjes/48611-zijn-mijn-konijn-zwanger.htmlDus ze was al drachtig voordat ze naar de TS kwam.. (lijkt me ) Maar wel echt horror om te lezen dit.. Wordt er bang van.. :(Hoe gaat het nu met je konijntje?
bunny ranch chanty Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 Dus ze was al drachtig voordat ze naar de TS kwam.. (lijkt me )Maar wel echt horror om te lezen dit.. Wordt er bang van.. :(Hoe gaat het nu met je konijntje? Nee ze is pas later bewust gedekt kwa datum....
Aanbevolen berichten