nicky060 Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 ik heb een vraagje en het is best wel dringend,mijn konijn is nu al ongeveer 2 uur bezig met bevallen van 1 jong, moet ik nu helpen ofzo?
Vlinderkonijn Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 Met rust laten denk ik, anders krijgt ze nog meer stress. Konijnen doen dit normaal alleen. Als er een jong blijft steken, bel dan de DA om te komen. vooral niet zelf aan prutsen!
ZaZa Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 (aangepast) Even een vraagje... Wat is de reden dat je het op een forum vraagt en niet aan de dierenarts ?Of ben je inmiddels al naar d edierenarts toe ?Denk echt dat dat de juiste weg is op dit moment... Was je voorbereid op dit nestje ? 6 juni 2011 aangepast door ZaZa
nicky060 Geplaatst: 7 juni 2011 Auteur Geplaatst: 7 juni 2011 we zijn naar dierenarts gegaan,maar, die moest hem eruit trekken, hoofdje is achter gebleven ofzo:$
bunny ranch chanty Geplaatst: 7 juni 2011 Geplaatst: 7 juni 2011 en dus...ligt ze nu voor een keizer snede op de o ka!De baterien die nu vrij zijn gekomen zorgen voor een baarmoeder ontsteking, ik neem aan dat jullie nu wel de verantwoordelijk nemen, en haar laten helpen, verwijdering baarmoeder.Nu en niet morgen of overmorgen.....
bunny ranch chanty Geplaatst: 7 juni 2011 Geplaatst: 7 juni 2011 Even een vraagje...Wat is de reden dat je het op een forum vraagt en niet aan de dierenarts ?Of ben je inmiddels al naar d edierenarts toe ?Denk echt dat dat de juiste weg is op dit moment...Was je voorbereid op dit nestje ? Ik zeg dat dit een bewust nestje is geweest...kijk naar de datums...http://www.bunnybunch.nl/community/hulp-onverwachte-nestjes/48611-zijn-mijn-konijn-zwanger.html
sapje Geplaatst: 7 juni 2011 Geplaatst: 7 juni 2011 wat bedoel je met hoofdje is achter gebleven? toch niet wat ik dan denk als ik dit letterlijk zou nemen ,vind die smily trouwens wel ongepast , erg zielig voor je konijn!
Gwentje Geplaatst: 7 juni 2011 Geplaatst: 7 juni 2011 Germm is het nou zoals ik het denk, hoofd nog in moeders buik en lichaam is er al uit zonder hoofd?Auwchh.
Mice Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 ik snap het verhaal niet helemaal of ligt dta nou aan mij:$..
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 Het verhaal is duidelijk hoor, het hoofdje van het jong is afgebroken en in de baarmoeder hals gebleven.Dit zorgd voor ernstige complecties, soms de dood van de voedster als je geen maatregelen neemt.
Claudiaa Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 heavy. misschien een update van de TS wel gepast?
bounty Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 Het verhaal is duidelijk hoor, het hoofdje van het jong is afgebroken en in de baarmoeder hals gebleven.Dit zorgd voor ernstige complecties, soms de dood van de voedster als je geen maatregelen neemt.:surprised::oh:echt? hoop dat ze de baarmoeder dan wel laten weghalen.
Vlinderkonijn Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 Wat zielig!Nicky hoe gaat het nu met de moeder? Heeft ze het overleefd?
Vlinderkonijn Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 M'n jongste zoon had ook een groot hoofdje en bleef steken. Deed GIGANTISCH veel pijn! gelukkig een goeie gyneacoloog...Die voedster zal ook wel afgezien hebben... zo hard getrokken dat het kopje afbrak... kstel me dan wel vragen bij je DA...
Britt Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 Pff.. ik ken dit verhaal bah bah. Heeeell lang geleden had mijn konijn dit ook.. die moest hen er ook uittrekken. En Dribbel heeft toen ook nog wel ontstekingen aan het geslacht over gehouden. Khoop da t goed gaat met je konijn!
Tao_Gini Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 arm konijn... hoop eigenlijk ook op (goed) nieuws van de TS...
Wabbit Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 Ja, dit zijn echt geen leuke verhalen om te lezen. ....
sjaak en floortje Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 Laten we hopen dat de TS geen update plaats omdat ze het erg druk heeft met het zorgen voor haar konijn(en)!
bounty Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 Laten we hopen dat de TS geen update plaats omdat ze het erg druk heeft met het zorgen voor haar konijn(en)! om die reden wel ja!
Aniek Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 En weer een reden om niet bewust een konijn te laten dekken.. nu gaat het weer ten koste van de voedster.
Aanbevolen berichten