BorLot Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 Hallo,waarschijnlijk heeft mijn konijn last van diarree...Hij heeft poep in een soort van lange slierten en aan zijn kont zit ook poep. Ik heb gelezen dat je hem dan op water en hooi moet zetten, maar hij krijgt antibiotica. En in zijn bek spuiten met een spuitje vind ik wel eng, dus krijgt hij het nu via een stukje brood, gemengd door groente. Want hij is zo verschrikkelijk kieskeurig, dat hij het anders echt niet opeet. Maar dan zal het nu toch wel moeten met een handdoek over zijn kop, vrees ik. Zijn hele kontje is ook vies en hij eet zijn BDK ook niet op. Alvast Bedankt!!:he:
jrjsieben Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 waar heeft hij die ab voorMisschien even geen groente
BorLot Geplaatst: 6 juni 2011 Auteur Geplaatst: 6 juni 2011 Hij heeft de antibiotica voor zijn snot en vies bekje. Kan ik het anders niet over zijn bix sprenkelen??
jrjsieben Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 Ja als hij die graag eetMet ss is het makkelijker Welke heb je
BorLot Geplaatst: 6 juni 2011 Auteur Geplaatst: 6 juni 2011 Ik heb geen ss, ik heb gewone. Van die kleine, harde brokjes. Maar moet ik hem dus nu op water en hooi zetten en het spuitje in zijn mond geven?
elnienkjo Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 Heb je een bijsluiter gekregen bij de antibiotica? Diarree kan ook een bijwerking zijn van de ab. Ik zou een ziek konijn niet gelijk van de biks halen, want hij heeft wel de kracht nodig om beter te worden. Heb je de bunny-wrap al geprobeerd voor de medicatie?
BorLot Geplaatst: 6 juni 2011 Auteur Geplaatst: 6 juni 2011 Ja die heb ik wel gekregen, ik heb hem net nog eens goed gelezen en er staat alleen op dat hij eventueel bloedarmoede kan krijgen. Vanavond moet hij weer ab, dus dan ga ik dat met die handdoek proberen. Is dat hetzelfde als een bunnywrap??
Aanbevolen berichten