Mieke68 Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Hé BB'ers, Vanmiddag ontdekte ik op het kopje van Snuffelsnuit een rond kaal plekje van een halve cm doorsnee ongeveer, tussen het oor en het oog. Je ziet haar roze huidje daar. Weet iemand wat dit kan zijn?
Gwentje Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Zit er een soortgenootje in wat misschien haarplukje daar heeft weggehaald?
Mieke68 Geplaatst: 4 juni 2011 Auteur Geplaatst: 4 juni 2011 Zit er een soortgenootje in wat misschien haarplukje daar heeft weggehaald? Er is een zusje, en er liggen af en toe wel wat vlokjes haar in de ren Maar omdat het precies een rond plekje is, vroeg ik me af of het misschien iets te betekenen heeft. Het schilfert niet, het ziet er niet vies uit, ofzo.
floris en stijn Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 twee zusjes / vrouwtjes gaan vroeg of laat toch flink jagen / vechten. Maar ik ben zojuist naar de DA geweest vanwege een soortgelijke klacht, alleen was het bij mij niet rond en niet kaal. maar als de vacht verder schoon is en niet schilfert, dan zou ik het even aankijken ( een weekje )Kijk ook in het nekje of de binnenkant van haar pootjes / neusje. Dit zouden dan ook plekjes moeten zijn, die aangetast worden. Als er sprake is van mijt of schimmel.
Gwentje Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Ik dacht er zelf aan dat het soortgenootje het gedaan heeft..
floris en stijn Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 dat zou prima kunnen, daarom zou ik het gewoon even in de gaten houden.Jeukt hij niet of gaat hij jeukenwordt het plekje groterkomen er andere plekjes bij
floris en stijn Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 zijn het twee zusjes zonder mannetje erbij?zijn de zusjes geholpen?Dat helpt ook om ze rustiger te krijgen meestal
Sherrifke Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Sem heeft dat ook gehad... precies boven op haar koppie.. Maar is vanzelf weer weggegaan. Inmiddels helpt haar partner Fritz met het epileren van haar wenkbrouwen.. soms zit er nog amper haar op haar gezicht... Dat doen konijnen.. blijkt... Hou het in de gaten. Als de huid rustig is en mooi roze is er niks aan de hand. Schilfert de huid of vertrouw je het niet, bel ffies met je DA.
Mieke68 Geplaatst: 5 juni 2011 Auteur Geplaatst: 5 juni 2011 Sem heeft dat ook gehad... precies boven op haar koppie.. Maar is vanzelf weer weggegaan. Inmiddels helpt haar partner Fritz met het epileren van haar wenkbrauwen.. soms zit er nog amper haar op haar gezicht... Hoi Sherrifke, Het zou wel eens met 'epileren' te maken kunnen hebben, haha! Ze zitten voortdurend elkaars kop te likken, de ogen en oren te poetsen. Vechten doen ze nooit, tenminste niet dat ik het zie... Ik houd het gewoon even in de gaten, bedankt jullie weer!
Mieke68 Geplaatst: 6 juni 2011 Auteur Geplaatst: 6 juni 2011 Ik heb vanochtend twee foto's gemaakt, herkennen jullie dit? Het plekje blijft hetzelfde, ik zag het zaterdag voor het eerst:
Aanbevolen berichten