Tigger Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Lieve BB'ersOns nijn is nu 17 weken en een half (4 maand en een week dus) en weegt nu 1kg 10 gram. Ik ga ervan uit dat ze nog een goede 2 maand in volle groei is. Weet iemand hoeveel ze ongeveer zou gaan wegen tegen het eind van die periode? Ik schat 1,5kg?
Tigger Geplaatst: 4 juni 2011 Auteur Geplaatst: 4 juni 2011 Oooowja, het is een rasloos hangoortje. Moest ik er nog even bij vermelden
RogerBunny Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Ik heb ook twee rasloze hangoortjes, toevallig uit de dierenwinkel, en die zitten hier altijd rond de twee kilo
bupsie Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 ik heb zelf ook een rasloos nijntje en dat zit op de 1,75 een gemiddeld gewicht voor een klein/middel rasloos konijn lijkt me
JOEPENKOOS Geplaatst: 4 juni 2011 Geplaatst: 4 juni 2011 Hier ook 3 raslozen:)Joep weegt 1,7 kilo en is 1,5 jaar oudKoosje weegt 2,2 kilo en is 1 jaar oudBabs is 10 weken en die weegt nu 908 gram.Dus is echt geen echte richtlijn hoeveel rasloosjes gaan wegen.
Tigger Geplaatst: 11 juni 2011 Auteur Geplaatst: 11 juni 2011 Super. Oké, maar dan ga ik het volgende keer wel aan mijn DA vragen wat ze zou moeten wegen. Want die zegt altijd: "Zo mager" - en dan verdedig ik me altijd met een: "Maar ze eet goed en veel hoor!". Ze heeft zeker geen "ondergewicht", maar ze mag wel wat bijkomen. Het probleem is dat ik haar "ideale gewicht" niet ken...
Aanbevolen berichten