Petraatje Geplaatst: 7 juni 2011 Geplaatst: 7 juni 2011 Geweldig goed om te horen!Super dat je meteen in actie bent gekomen:) Succes nog ^^
bupsie Geplaatst: 10 juni 2011 Auteur Geplaatst: 10 juni 2011 Toch blijf ik me zorgen maken, ik blijf hem het medicijn geven wat zijn ontlasting op gang brengt maar ik wil daarmee gaan minderen omdat het nu toch doorloopt? hij zit niet meer verstopt dus is het toch niet nodig om het continu te gebruiken elke keer dat ik hem voer. ik geef hem nu al een week bijna dwangmatig voer en ook al een week bijna die medicijnen en hij keutelt wel maar het is soms echt een berg diaree. Beter om er dus mee te stoppen nu hij gewoon wel in principe ontlasti gheeft?Ook het plassen gaat goed. Af en toe zie ik dat hij wat hooi eet als ik hem terug zet en hij knabbelt wat aan een boterham die ik heb op laten drogen maar hij eet nog niet genoeg voor een hele dag. Wat moet ik hiermee? hij is flink actief en geen tekenen van pijn of ziekte maaar hij blijft gewoon te weinig eten, wel wat natuurlijk maar niet genoeg lijkt me? Ik ben in iedergeval gewoon gestopt met medijcijnen vanaaf vanmiddag, om te kijken of hij nog keutelt , even uitproberen of het net zo blijft gaan als ik ook zonder medicijn hem voer maar hoelang moet ik hem nog blijven voeren want hij eet niet als ik hem iets lekkers aanbied en ook zijn korrels ( biks ) en hooi worden er niet minder op. Natuurlijk is het een klein beestje maar hij eet amper.
jack en olivia Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 geef je cisaral, dit is niet alleen voor keutelen maar ook om de darmbalans te stimuleren! geef idd gewoon genoeg te eten wat hij lekker vind!diarree is niet erg goed hier kunnen ze snel van verzwakken. koop anders olvarit wortel en ga dit 3 keer per dag dwangvoeren, of leg het op een schotel misschien wil hij het oplikken, ze moeten wel veel eten ookal is hij klein!je kan hooithee maken tegen de diarree, een handje hooi in een schaal, gekookt water erbij, aflaten koelen en geven, dit blijft een uur of 2/3 goed
Aanbevolen berichten