sonia Geplaatst: 24 mei 2011 Geplaatst: 24 mei 2011 <H1 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">Ik voel me nu toch wel een beetje goed gek. Vanmorgen toen ik opstond kwam Cusi (mijn voedster) niet gelijk aanhuppelen en wilde ook niet eten, zelfs geen hele lekkere hapjes. Ze zat stil in een hoekje. Ik vreesde meteen het ergste en ben gaan masseren, ongeveer een half uurtje. Toen ben ik me gaan omkleden om naar mijn werk te gaan en toen ik terugkwam zat ze opeens smakelijk te eten. Ben net in mijn middagpauze even teruggeweest en ze is vrolijk als altijd en eet normaal. Da´s toch gek? Heb ik het dan gedroomd vannochtend of kan het dat ze gewoon geen honger had? Of heeft dat masseren zo direct resultaat? In ieder geval ben ik blij dat het loos alarm was. </H1>
Gast Geplaatst: 24 mei 2011 Geplaatst: 24 mei 2011 Ik heb het ook wel eens met Moos. Die is dan zomaar een ochtendje van slag. En net als ik besluit verdere actie te ondernemen gaat het weer helemaal goed. Gelukkig was het loos alarm, wel goed dat je zo alert bent!
Aanbevolen berichten