Ga naar inhoud

Paar vraagjes


Gijssie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb even een paar vraagjes. Gijs is vandaag gecastreerd. Ik haal hem naar binnen, maar voor hoe lang moet hij dan binnen blijven? En wat mag ik in zijn plasbak doen. Normaal vul ik zijn plasbak met een laagje vlas en daarover stro. Ik had al gelezen dat stro niet mag, maar vlas kan dat wel? Of anders misschien gewoon een laagje kranten? Ik hoop dat jullie het weten.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dag één alleen handoeken en zo'n operatie achtig kleed van dierenarts in het hok gedaan, maar merkte dat sambal niet ging plassen (en dus niet ging drinken) zonder iets van bodembedekking in de wc, dus ik heb er gewoon weer aubiose (bijna gelijk als vlas) in gedaan. Werkte prima, ik denk dat dat minder prikt dan stro, zeker wanneer gijs ook de keus heeft om op een zachte handoek te zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Milo is deze maand ook gecastreerd en ik heb z'n toilet gewoon laten staan.. Hier zat zaagsel met een laagje stro over heen, hij snapte anders niet waar hij z'n behoefte moest doen. Hij zat er ook niet de hele tijd in, alleen om even zijn behoefte te doen. Hij heeft er verder geen last van gehad, gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .