Ga naar inhoud

Helaas Milo toch niet ongeschonden door de koppeling..


Elvje

Aanbevolen berichten

Naja goed, zullen we deze discussen dan vanaf nu achter ons laten :)

*Worldpeace.

Ontopic:

Wat naar zeg, dat dit gebeurd is.

Maar wel heel fijn dat het de goede richting op gaat^^

Beterschap kleine Milo. Goed genezen zodat je je vriendinnetje niet lang meer op je hoeft laten te wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij eet nog niet wat hij normaal eet, maar hij zit tenminste niet meer als een soort van treurwilg erbij :)

Nu is het natuurlijk middagrust, dus ik ga nog even kijken hoe ze er vanavond aan toe zijn. De scheidingspanelen zijn er tussen uit. Milo heeft weer geprobeerd om op z'n vriendin te rijden. Vanavond beslis ik of ze vannacht samen kunnen of niet, ook afhankelijk van hoe goed Milo eet natuurlijk. Hij at gisteren wel beter met z'n vriendin of mij erbij. Vanmiddag ook, ik kom thuis en ga naast 't hok zitten en hij gaat eten.

Alleen begint Maaike nu te sukkelen: ze laat haar BDK's liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat helemaal super hier ;) Twee blije konijnen en een goed etende Milo ;)

Foto's zullen dit weekend komen, een zware werkweek (vandaag 13 uur en net pas thuis) en dat na het slechte slapen van de koppeling en de zielige Milo ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de wond zelf nooit gezien ;) Ik zag alleen 't bloed aan z'n penis. En aangezien hij nu weer helemaal de oude is, laat hij zich echt niet meer zomaar aan z'n mannelijkheid controleren ;) 't was niet heel groot ofzo, kras van haar nagel waarschijnlijk, maar gewoon zeer ongeluk qua plaats ;)

Zal eens zien of ik één van dezer dagen toch eens mag kijken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .