jrjsieben Geplaatst: 23 mei 2011 Geplaatst: 23 mei 2011 Nou heel veel sterkte CarmenVertroetel roosje maar extra
Bianca Geplaatst: 23 mei 2011 Geplaatst: 23 mei 2011 Ach wat rot... ik was er al bang voor, het duurde zo lang.. hou Roosje goed in de gaten en bij symptomen toch weer meteen mestonderzoek laten doen (cocc. is soms lastig te vinden in keutels).Heel erg veel sterkte in ieder geval.
C Cox Geplaatst: 24 mei 2011 Auteur Geplaatst: 24 mei 2011 Thanks allemaal. Volgens de DA had het te maken met de diarree, dit had haar toch te veel uitgeput... Gisteren met de kids afscheid genomen van Vlekje, moeilijk hoor! Roosje doet het gelukkig nog steeds goed, ze is alert, speelt graag en wordt heeeel graag geknuffeld, dus dat is goed.. Ik houd haar zeker in de gaten, want ik wil natuurlijk geen problemen met haar! Strakjes weer een nieuw vriendinnetje voor haar, jammer genoeg geen zusje..
bunny ranch chanty Geplaatst: 24 mei 2011 Geplaatst: 24 mei 2011 Door de diaree is ze uitgedroogd, normaal is dan een vocht infuus beter op zijn plaatst naast de oorzaak te achter halen.sterkte met je verlies, en hopelijk gaat het goed met haar zus.BRC
Zonnebloem Geplaatst: 24 mei 2011 Geplaatst: 24 mei 2011 Wat erg voor je, sterkte met het verlies! Konijnen zijn erg sociaal dus een nieuw vriendje of vriendinnetje zal ze ook weer leuk gaanvinden hoor, dat denk ik wel. Ik weet hoe het is als er een konijn dood gaat en je hebt echt je best gedaan om het in leven te houdenis geen fijn gevoel! Maar je hebt je best gedaan, dus meer kun je niet doen. Nou succes met het vinden van een nieuw vriendje ofvriendinnetje voor haar!
C Cox Geplaatst: 25 mei 2011 Auteur Geplaatst: 25 mei 2011 Door de diaree is ze uitgedroogd, normaal is dan een vocht infuus beter op zijn plaatst naast de oorzaak te achter halen.BRC Vlekje heeft ook een infuus gehad, 't was alleen te laat (en wat ben ik boos op mezelf dat ik toch niet zondag ben gegaan met haar...). Met Roosje gaat het perfect. Nu alleen dubben wat te doen met een vriendje / vriendinnetje, nu of later, mannetje/vrouwtje etc etc.... We zullen er wel uitkomen!!
Aanbevolen berichten