konijntjepip Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 Nou ik heb al vaker een topic geopend over pip haar plekje op haar rug,vandaag zijn we naar de da gegaan omdat het niet weg ging en elke keer veranderde,de da zei dat daar wel altijd het injectiespuit van de operatie word gegeven en dat het is blijven iriteren waardoor ze het elke keer weer zelf open maakt, en misschien ook een beetje uit verveling. We hebben nog wel druppeltjes meegekregen voor mijt voor de zekerheid om dat uittesluiten omdat we volgende week naar de opvang willen! Dit wou ik jullie even vertellen!
roomie Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 fijn dat het niets ernstigs is,leek me ookal van de injectiespuit, omdat je ook zei dat ze dun was. ga je volgende week al naar de opvang:P, niet eerst wachten tot de examenuitslag?
konijntjepip Geplaatst: 21 mei 2011 Auteur Geplaatst: 21 mei 2011 haha ja, heb me ouders overgehaald dat ik toch wel slaag,en anders jammer..duurt anders nog zoolang hoor het 15 juli geloof ik pas.. dus ben er super blij mee dat het nu al magouders vinden het ook lekker hoor, geen ''troep'' meer in de woonkamer en lekker hun eigen plekje waar ze alles kunnen doen!Ja en dat plekje werd dus steeds erger door dat het iriteerde dus ze maakte het steeds weer open,misschien ook een beetje uit verveling...
Marg Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 Nou fijn dat je dat weet ! ik hoop dat het snel overgaat, sucees met je examens
mijnJohanna Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 mooi dat je eindelijk weet wat het is. Dan kan je het proberen te verhelpen. Succes met je examens. Wat voor niveau doe je eigenlijk
konijntjepip Geplaatst: 21 mei 2011 Auteur Geplaatst: 21 mei 2011 ben super blij dat het niets ernstigs is, we moesten het nu ook echt weten omdat we volgende week een konijntje willen halenen dan moet pip natuurlijk niet iets besmettelijks hebben!Ik doe vmbo ik heb dinsdag me laatste 2 examens
konijntjepip Geplaatst: 21 mei 2011 Auteur Geplaatst: 21 mei 2011 owja! pip is meteen ook even gewogen ze woog 1 kilo en 3 gram ongeveer!de da zei dat dat goed was voor haar bouw en grootte dus dat ook weer nagekeken! haha
Aanbevolen berichten