Waspoeder Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 1 van onze konijnen is niet helemaal in ordeHij eet niet meerDrinkt niet meerZelfs geen broccoli en weegbreeWeet niet hoelang trouwens gisteravond iig nog wel.Hij lijkt ook niet lekker te kunnen leggen, veranderd steeds van houdingWe houden hem even apart om te kijken naar zijn ontlastingOnze eigen dierenarts is pas maandag weer openwat denken jullie ?
Waspoeder Geplaatst: 21 mei 2011 Auteur Geplaatst: 21 mei 2011 Voor me gevoel is hij ook wat afgevallen en is zijn vacht doffer, maar dat kan ook een soort placebo zijn en dat we spoken beginnen te zien
Gast Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 Ik zou toch op zoek gaan naar een dierenarts. Als je naar je eigen arts belt dan krijg je waarschijnlijk wel een spoednummer te horen.
Waspoeder Geplaatst: 21 mei 2011 Auteur Geplaatst: 21 mei 2011 Verkeerde sectie trouwensIk wacht heel ff ontlasting af en andersMaar naar een andere dierenarts
Gast Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 Succes er sterkte ermee. Ik verplaats je topic even naar gezondheid.
RogerBunny Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 Als ik jouw was zou ik écht naar de dierenarts gaan. Ik ben geen fan van deze opmerking, maar dit kan duiden op gas of verstopping. Als een konijntje stopt met eten is dat gevaarlijk. Hij moet blijven eten, anders komen zijn darmen stil te liggen, en kan het fataal zijn. Bij de dierenarts hebben ze vaak medicijnen die snel werken. Mijn konijntje heeft er ook regelmatig last van, en we hebben hier al standaard dat voer liggen. Sterkte ermee!
Waspoeder Geplaatst: 21 mei 2011 Auteur Geplaatst: 21 mei 2011 zijn net langsgeweest en hij heeft met stethoscoop geluisterd en hoorde dat er weinig beweging inzat2 spuitjes gehad en sience recovery prefab zakjes(halen we gelijk zelf in huis) en pijnstiller en spul om darmen op gang te helpenedit : door de pijnstiller is tie wel wat actiever
Fleurtje1985 Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 Goedzo! Ben blij dat je naar een DA bent gegaan.Nu hopen dat hij aansterkt. Want het is dus niet duidelijk wat hij heeft?
jack en olivia Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 was het gas? want het klinkt wel zo, hou het heel heel heel goed in de gaten!!je kan het zelf ook voelen aan de buik!!mooi dat je naar de DA bent gegaan, en heel veel succes!!
Waspoeder Geplaatst: 21 mei 2011 Auteur Geplaatst: 21 mei 2011 Nee was niet duidelijk, hij kon niks voelen maar voelde dat de darmen stilstondenkan zo proberen buikje te masseren
jrjsieben Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 Denk dat het wel goed is dat eje gegaanBeterschap
Aanbevolen berichten