pluis en barrel Geplaatst: 20 mei 2011 Geplaatst: 20 mei 2011 Nou vandaag is het zover..... mijn beide konijnen(man en vrouw)gaan vandaag onder het mes!Voor Barrel(voedster) zal het een hele verademing zijn, ze is nl elke 3 weken schijnzwanger, ze heeft inmiddels geen haar meer op haar buik.Na het overlijden van Pluis hebben we Banjer gevonden ( niet in het wild hoor). Sinds hij bij ons is staan ze op veilige afstand van elkaar met de ren bijna tegen elkaar aan, gisteren zaten ze elkaar door de tralies te likken, zo lief:love:Ik denk dus dat het helemaal goed gaat komen met die twee.Maar goed eerst nog even door de operatie heen zien te komen, dan nog een paar weken wachten voor de eerste echte kennismaking kan plaats vinden. Ik kan niet wachten:mdr: Volgens mij ben ik kwa voorbereiding helemaal rond, ik heb twee binnen hokken met handdoeken, genoeg "lekkers"in huis en ik ben een paar dagen vrij.Pijnstilling e.d. krijg ik allemaal mee van de da ( ook een snugglesafe) Ik vind het wel spannend gezien de risico's, maar ja ik heb het niet in de hand.Om 10 uur breng ik ze weg. Groetjes Jolanda
Margot Geplaatst: 20 mei 2011 Geplaatst: 20 mei 2011 Ontzettend veel succes! Het gaat vast goed komen!
Cleo en Jackson Geplaatst: 20 mei 2011 Geplaatst: 20 mei 2011 Succes met wachten en succes met de verzorging van je nijntjes en beterschap voor je konijntjes, is niet niets zo'n operatie.
Gast Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 De rest van het verhaal staat blijkbaar in een ander topic: http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/49787-castratie-barrel-banjer.html
pluis en barrel Geplaatst: 21 mei 2011 Auteur Geplaatst: 21 mei 2011 De rest van het verhaal staat blijkbaar in een ander topic: http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/49787-castratie-barrel-banjer.html Ja dat klopt, ik had het beter bij 1 topic kunnen houden, maar ik hou jullie nu alleen nog op de hoogte in het andere topic, anders worden het er veel te veel. Sorry hier voor. groetjes Jolanda
Gast Geplaatst: 22 mei 2011 Geplaatst: 22 mei 2011 Omdat de updates in het andere topic worden gegeven, gaat deze op slot.
Aanbevolen berichten